خانهاخبار
سونی در حال بازسازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 است

سونی در حال بازسازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 است

به گفته شایعات سونی در حال بازسازی بازی محبوب The Last of Us برای کنسول نسل نهمی خود یعنی پلی استیشن 5 است.
۱۴۰۰/۱/۲۱

به نظر می‌آید سونی دوباره قصد ریمستر کردن بازی پر طرفدار The Last of Us را دارد. این بازی که در سال ۲۰۱۳ برای پلی استیشن 3 عرضه شده بود، در سال ۲۰۱۴ برای کنسول پلی استیشن 4 ریمستر شد. حالا شاهد ریمستر دیگری از این بازی برای پلی استیشن 5 هستیم و به گزارش بلومبرگ، به این نسخه قابلیت‌های جدید گیمپلی و بهبودهای گرافیکی که در The Last of Us Part II دیده بودیم نیز اضافه خواهند شد.

image

 

به گفته بلومبرگ، وضعیت کنونی این ریمستر بیانگر برخی از مشکلات است که استدیوهای توسعه دهنده بازی‌های سونی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. با توجه به موفقیت بسیار زیاد بازی‌های انحصاری این شرکت، سونی به دنبال تولید بازی‌های بزرگ با بودجه بالا است و بیشتر توجه خود را به استودیو‌هایی مانند ناتی داگ و سانتا مونیکا استودیوز داده و این موجب ناکامی بسیاری از استودیوهای کوچک‌تر که برای این شرکت کار می‌کنند شده است.

پروژه بازسازی The Last of Us ابتدا توسط بخش Visual Arts Service سونی آغاز شد؛ گروه کوچکی که بیشتر در زمینه طراحی هنری و انیمیشن به استدیوهای بزرگ سونی در پروژه‌هایی مانند Marvel’s Spider-Man و سری بازی‌های آنچارتد کمک می‌کردند. این گروه رویای طراحی بازی‌های خود را داشتند اما به این نتیجه رسیدند که بهتر است فعلا کار را از ریمسترهای کم هزینه برای بازی‌های پرطرفدار فعلی سونی آغاز کنند.

سونی ابتدا طراح آنها را برای این بازسازی تایید کرد ولی بودجه کافی به آنها نداد و پس از مدتی پروژه را به سازنده اصلی بازی، یعنی ناتی داگ منتقل کرد. قرار شد گروه Visual Arts Service در این بازسازی طبق معمول به ناتی داگ کمک کنند.

البته بهتر است بدانیم این پروژه‌ها فعلا در مراحل اولیه هستند و احتمال تغییر برنامه‌های سونی درباره آنها وجود دارد. فعلا چیزی درباره تاریخ عرضه این پروژه نمی‌دانیم.

بلومبرگ گزارش مشابهی از تجربه Bend Studio، سازندگان بازی Days Gone با سونی می‌دهد. این تیم ایده خود برای ساخت ادامه بازی Days Gone را به مدیران خود در سونی ارائه دادند اما این طرح توسط سونی رد شده و آنها را مجبور به کمک به استودیو ناتی داگ برای ساخت یک پروژه مولتی پلیر و بازی جدیدی از سری آنچارتد کرد!

گفته شده که مدیر Bend Studio چنان از بابت ادغام تیم خود با ناتی داگ نگران بوده که از سونی درخواست کرده تا روی این پروژه کار نکنند و حالا بنا بر گزارشات، در حال کار روی طراحی بازی جدیدی هستند.

آیا بازی خاطره انگیز The Last of Us را تجربه کرده‌اید؟ در صورت عرضه این ریمستر آیا حاضرید بار دیگری به این دنیای تاریک بازگردید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)