خانهاخبار
نسخه تقلبی ایرپادز 3 روانه بازار شد!

نسخه تقلبی ایرپادز 3 روانه بازار شد!

مدل جعلی ایرپادز 3 پیش از معرفی رسمی، به بازار راه پیدا کرد.
۱۴۰۰/۱/۲۱

اپل در نظر دارد تا ایرپادز 3 را در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (2021) به دنیای تکنولوژی معرفی کند. شایعات و گزارش‌ها حاکی از آن است که نسل سوم ایرپادز از زبان طراحی بروز شده (مانند ایرپادز پرو) برخوردار خواهد بود، اما ویژگی‌های مدل Pro مانند سیستم حذف نویز فعال در آن وجود نخواهد داشت.

در حالی که ایرپادز 3 هنوز توسط اپل به صورت رسمی معرفی نشده است، اما نسخه جعلی آن توسط سازندگان لوازم جانبی طراحی و روانه بازار شده است. ویدئویی که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی تیک تاک منتشر شده، مدل فیک ایرپادز 3 را به نمایش می‌گذارد که تمامی موارد از قبیل زبان طراحی، کاملا با شایعات منتشر شده هم‌خوانی دارد.

image

 

کم‌تر پیش می‌آید که محصولات اپل به صورت جعلی یا تقلبی طراحی، تولید و روانه بازار شوند. حتی در اپل یک تیم برای این فعالیت می‌کند جلوی ساخت و فروش محصولات فیک را بگیرد. محصولات جعلی نه تنها اپل را با چالش روبرو می‌کند، بلکه جلوی فروش نسخه اصلی آن‌ها را نیز تا اندازه‌ای می‌گیرد. خرید محصولات تقلبی نه تنها تکنولوژی و امکانات محصول اصلی را در اختیار شما نمی‌گذارد، بلکه امنیت و اطلاعات شما را به خطر انداخته و در برخی موارد نیز خرید آن‌ها در یک سری از کشورها غیر قانونی خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)