خانهاخبار
ردیاب خودرو یک وسیله ضروری برای امنیت خودرو

ردیاب خودرو یک وسیله ضروری برای امنیت خودرو

زمانی که بحث امنیت خودروها مطرح باشد افراد به دنبال راهکاری جهت تامین آن می‌باشند.
۱۴۰۰/۱/۲۰

زمانی که بحث امنیت خودروها مطرح باشد افراد به دنبال راهکاری جهت تامین آن می‌باشند. ازآنجایی که بازار خودرو بسیار داغ بوده و روز به روز گران تر هم می‌شود، پس فکر نگه داشتن خودرو و جلوگیری نمودن خودروها در برابر سرقت ها امری ضروری حساب می‌شود. از زمان قدیم امنیت خودروها با دزدگیرهای مختلف تست می‌شد که هیچ وقت نتیجه اطمینان بخشی را نداشت. در این میان و در چند سال اخیر صحبت از رقیب قدرتمندتری شده است که می‌تواند رقبا را از دور خارج نماید. این ابزار ردیاب خودرو است که چندین سال است توانسته است با ردیابی انواع خودرو و یا موتورسیکلت رضایت مشتریان خود را جلب نماید. در ادامه این مطلب قبل از این که به شما بگوییم چرا استفاده از این وسیله یک مورد ضروری است مختصری در مورد این که ردیاب خودرو چیست و چه کاربردهایی دارد صحبت خواهیم نمود. پس با ما ادامه باشید تا دلیل استفاده و ضرورت آن را متوجه گردید.

ردیاب خودرو چیست؟

اول از این موضوع شروع می کنیم که ردیاب خودرو چیست. ردیاب خودرو یک سیستم ردیابی و موقعیت یابی هوشمند است که می تواند به شما کمک کند که از وضعیت خودروی خود آگاهی پیدا نمایید. ردیاب ها دو بخش دارند که بخش نرم افزاری اطلاعات را به کاربر نمایش می دهد و یک بخش سخت افزاری که به صورت دستگاهی است که یا به صورت سیم کشی در خودرو و یا آهنربایی در خودرو نصب می گردد. ردیاب با کمک نرم افزار اطلاعات سرور را برای کاربر ارسال می کند و شما با کمک اپلیکیشنی که در گوشی، موبایل و یا تبلت شما نصب می شود می توانید این اطلاعات را به صورت دقیق دریافت نمایید.

image

امکانات ردیاب چیست؟

از اصلی ترین کارهای ردیاب های خودرو موقعیت یابی می‌باشد و ممکن است امکانات هر مدل با مدل های دیگر مختلف باشد ولی به صورت کلی یک ردیاب خودرو دارای امکاناتی به شرح زیر می‌باشد:

  • موقعیت‌ یابی دقیق به ‌صورت آنلاین
  • موقعیت یابی به صورت آفلاین
  • خاموش و روشن کردن برق از مسیر دور
  • گرفتن اطلاعات کامل از مسیرهای طی شده
  • تعیین نمودن محدوده مجاز حرکتی و دریافت آلارم در زمان خروج از آن
  • دریافت هشدار گرفتن در زمان سرقت باتری خودرو
  • دریافت هشدار در زمان حمل خودرو با جرثقیل
  • دریافت هشدار باز کردن درب خودرو
  • دریافت هشدار سرعت بالا در رانندگی
  • دریافت هشدار جهت یادآوری نمودن و چک کردن خودرو
  • دریافت هشدار در زمان وارد شدن ضربه به خودرو

نحوه کار ردیاب ها چگونه است؟

به صورت کلی می توانیم این را بگوییم که ردیاب های خودرو با کمک ماهواره های جی پی اس کار می‌کنند و این ماهواره های تمام کار دریافت و ارسال اطلاعات را به صورت دقیق انجام داده و سیگنال های آن را به زمین ارسال می‌کنند. ردیاب ها با کمک آنتن ها این اطلاعات را دریافت و به ما که دارای این نرم افزار هستیم انتقال می‌دهد.

آیا ردیاب خودرو یک وسیله ضروری برای خودرو من می‌باشد؟

بعد از آشنایی با ردیاب خودرو و کاربردهای آن ها باید پاسخ این سوال را بدهیم. ما به شما پیشنهاد می دهیم که در صورتی که مشکلات زیر را دارید از ردیاب خودرو حتماً استفاده نمایید.

image

پارکینگ برای پارک خودروی خود ندارم!

با آپارتمانی نشینی شدن زندگی ها داشتن پارکینگ از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. با وجود انواع دزدگیرها و یا قفل فرمان و پدال باز هم سرقت کار آسانی برای سارقین حرفه ای می باشد. شاید شما در محل زندگی خود پارکینگ داشته باشید ولی این مشکل نداشتن پارکینگ را در محل کار خود داشته باشید. پیشنهاد ما در این مواقع و برای حفظ خودرو و داشتن خیالی آسوده استفاده از انواع ردیاب خودرو می باشد. حتی اگر سارقین به خودروی شما رحم کنند ممکن است به سرقت باتری خودرو روی بیاورند که خوشبختانه در این موارد هم هشداری از سوی دستگاه برای شما ارسال شده و شما را آگاه می نماید. اگر هم خودرو به سرقت برود شما می توانید مسیری که خودرو طی کرده و در حال حاضر در آن جا قرار گرفته است را به پلیس اطلاع نمایید.

خودرو من در دست افراد دیگر هم می باشد!

یکی از مواردی که ممکن است پیش بیاید این است که خودرو شما در دست افراد دیگر خانواده باشد و نگرانی برای کنترل آن داشته باشید. ممکن است والدینی باشند که نگران سرعت بالای خودرو توسط فرزندشان باشند. راهکار این موضوع هم استفاده از ردیاب خودرو می باشد. شما با کمک ردیاب خودرو می توانید برای هر فردی که با خودروی شما رانندگی می کند تعیین محدوده مجاز تعریف نمایید و یا تردد آن ها را کنترل نمایید. حتی اگر خودرو خود را به فردی غیر از خانواده خود می سپرید می توانید از مسیرهای تردد او آگاه باشید و بدین ترتیب دیگر نگرانی بابت بردن خودرو توسط شخصی را ندارید.

نمی توانم به قفل و دزدگیرهای خودرو اعتماد کنم!

در ابتدای مقاله این موضوع را عنوان کردیم که قفل ها و دزدگیرها نمی تواند جلوی سرقت خودرو را بگیرند. این ابزارها جزو وسائل کمک کننده هستند ولی نمی توانند به صورت کامل پیشگیری از سرقت را انجام دهند. راهکاری که در این موارد هم می توان به آن اطمینان نمود ردیاب خودرو می باشد که می تواند پس از سرقت هم به کمک افراد بیاید و آن ها را نجات دهد.

image

به دنبال استفاده ابرازی در ردیابی افراد در شغل خود می باشم!

اگر صاحب شرکتی یا مسئول بخشی از کارخانه ای هستید که نیاز دارید افراد و خودروهای آن ها را کنترل نموده و گزارشی از نحوه کار آن ها ارائه دهید می توانید با کمک گرفتن از ردیاب خودرو با خیالی امن در جای نشسته و فقط با کمک یک نرم افزار کلی افراد را کنترل نمود.

چک نمودن دوره ای خودرو خود را فراموش می کنم!

 در صورتی که شما هم از جمله افرادی هستید که تاریخ عوض نمودن روغن یا به صورت کلی چک کردن خودرو را فراموش می کنید و دچار هزینه های زیادی برای جبران آن می شوید می توانید با کمک یک ردیاب خودرو از امکانات آن استفاده کرده و این دوره ها را انجام نمایید.

پیام جی پی اس؛ تامین کننده امنیت خودروی شما

در نهایت کلام باید بگوییم که دلیل های زیادی هست که ما از تکنولوژی جدید استفاده کنیم و نیازهای روز و ضروری را خریداری نماییم. بنابراین پیشنهاد می کنیم جهت خرید یک ردیاب جی پی اس خودرویی با کارشناسان پیام جی پی اس با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید تا شما عزیزان را در خرید انواع ردیاب و مدل های آن راهنمایی نمایند.

مدیریت فروش: 09124909053-88563259

09124331770-09126989398-26760023

payamgps.com

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)