خانهاخبار
هواوی واچ 3 با رابط کاربری جدید و پشتیبانی از eSIM عرضه می‌شود

هواوی واچ 3 با رابط کاربری جدید و پشتیبانی از eSIM عرضه می‌شود

به تازگی شایعاتی درباره تاریخ عرضه و برخی قابلیت‌های هواوی واچ 3 منتشر شده‌اند که در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت.
۱۴۰۰/۱/۱۹

شرکت هواوی احتمالا به زودی جانشین هواوی واچ را که در سال ۲۰۱۷ عرضه شده بود، معرفی می‌کند. به گفته یکی از لودهندگان در شبکه اجتماعی Weibo، هواوی واچ 3 در ماه مه عرضه خواهد شد نکته عجیب اینجاست که این ساعت نه‌تنها از سیستم عامل Wear OS استفاده نمی‌کند، بلکه حتی از سیستم عامل Lite OS هواوی که در دستگاه‌هایی مانند هواوی واچ GT و واچ GT 2 پرو دیده شده بود نیز استفاده نخواهد کرد!

image

 

به گفته این لودهنده، هواوی واچ 3 رابط کاربری جدیدی مبتنی بر Harmony OS خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که آیا این تنها یک رابط کاربری است یا هواوی یک نسخه مخصوص ساعت‌های هوشمند از Harmony OS را طراحی کرده است.

با این وجود، اکنون نخستین باری نیست که از این محصول خبرهایی می‌شنویم. پیش از این نیز یکی از لودهنگان شناخته شده با حساب کاربری Rodent950، چند رندر از رابط کاربری احتمالی Harmony OS روی هواوی واچ را منتشر کرده بود.

image

 

به گفته شایعات این ساعت از eSIM نیز پشتیبانی خواهد کرد و این قابلیت به این معناست که واچ 3 بر خلاف سری ساعت‌های GT هواوی، بدون نیاز به یک تلفن هوشمند قابلیت اتصال تماس و ارسال پیام را دارد. این لودهنده همچنین گفته که ساعت واچ 3 از اپلیکیشن‌های سوم شخص بیشتری پشتیبانی کرده و برخی قابلیت‌های مبنی بر هوش مصنوعی برای ردگیری فعالیت‌های ورزشی کاربران نیز خواهد داشت.

البته هنوز هیچکدام از این اطلاعات قابل استناد نیستند زیرا هواوی به صورت رسمی این محصول را معرفی نکرده است؛ شخصی نیز که این اخبار را در Weibo منتشر کرده اعتبار چندان زیادی ندارد! شما درباره قابلیت‌های احتمالی هواوی واچ 3 چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جواد

۱۴۰۰/۱/۲۰
اگه esim داشته باشه تو ایران رجسستر میشه؟