خانهاخبار
شیائومی می 11 الترا در پشت خود از نمایشگر می بند 5 استفاده می‌کند!

شیائومی می 11 الترا در پشت خود از نمایشگر می بند 5 استفاده می‌کند!

آقای Lei Jun، مدیر عامل شیائومی به تازگی در لایو ویدویی اعلام کرد که نمایشگر ثانویه به کار رفته در می 11 الترا همان نمایشگر شیائومی می بند 5 است.
۱۴۰۰/۱/۱۹

شیائومی می 11 الترا یکی از جذابترین گوشی‌های سال تا به اینجا است. این گوشی تنها یک نقطه قوت مطرح ندارد و تمامی کارها را به خوبی انجام می‌دهد. یک نوآوری چشم‌گیر نیز در این گوشی به چشم می‌خورد که نمایشگر کوچک قرار گرفته در کنار دوربین آن است.

image

 

اگر این نمایشگر برای شما آشنا به نظر می‌رسد، دلیلش این است که قبلا آن را دیده‌ایم. به گفته Lei Jun مدیر عامل شیائومی، این نمایشگر ثانویه همان نمایشگر به کار رفته در می بند 5 است!

شیائومی به تازگی از می بند 6 رونمایی کرد؛ اما نسخه پنجم این دستبند هوشمند نیز گجت پرطرفدار و جالبی بود. این دستبند هوشمند از نمایشگر ۱.۱ اینچی امولد با رزولوشن ۱۲۶x۲۹۴ استفاده می‌کرد که همین پنل در برآمدگی غول‌آسای دوربین می 11 الترا نیز قرار گرفته است.

image

 

این اقدام از سوی شیائومی بسیار هوشمندانه بوده و به جای تولید یک نمایشگر ثانویه اختصاصی برای می 11 الترا که وقت و هزینه زیادی می‌خواهد، از نمایشگرهای اضافی می بند 5 استفاده کرده است. با این کار هم در هزینه‌های صرفه‌جویی کرده و هم یک کاربرد جدید برای نمایشگرهای اضافی باقی مانده از سری می بند 5 پیدا کرده است.

با توجه به طبیعت این نمایشگر که برای دیدن برخی اطلاعات و نهایتا گرفتن عکس‌های سلفی استفاده می‌شود، نیازی به رزولوشن بالا برای آن نیست و استفاده از صفحه‌ای کوچک و کم مصرف برای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری این گوشی نیز بهتر است.

image

 

با اینکه شاید بسیاری از شرکت‌های دیگر از این ایده شیائومی استقبال نکنند؛ می 11 الترا نشانگر این است که نمایشگرهای ثانویه نیز می‌توانند کاربردی باشند. برای مثال سامسونگ می‌تواند از نمایشگر گیر فیت 2 در یکی از مدل‌های بعدی خود استفاده کند. هواوی نیز توان انجام این کار را دارد.

استفاده از نمایشگر می بند 5 کمکی به کاهش قیمت می 11 الترا نکرده و مدل پایه این گوشی با قیمت ۵۹۹۹ یوآن (حدود ۹۱۶ دلار) به فروش می‌رسد. مدل عرضه شده در اروپا ۱۱۹۹ یورو (حدود ۱۴۱۵ دلار) قیمت دارد. نظر شما درباره شیائومی می 11 الترا چیست؟ آیا به نظر شما اصلا نمایشگر پشتی این گوشی کاربردی است یا خیر؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)