خانهاخبار
پیکسل بادز A توسط گوگل لو رفت!

پیکسل بادز A توسط گوگل لو رفت!

مدتی پیش متوجه شدیم که گوگل در حال کار روی ساخت نسخه ارزان‌ قیمت‌تر ایرفون بی‌سیم پیکسل بادز است. حالا به نظر می‌آید گوگل اشتباها عکس این محصول را در ایمیلی به کاربران گوگل نست ارسال کرده است!
۱۴۰۰/۱/۱۹

گوگل با عرضه پیکسل بادز در سال ۲۰۱۷، به بازار رو به رشد هندزفری‌های بی‌سیم وارد شد و نسل دوم آنها را با بهبودهای فراوانی در سال ۲۰۱۹ در کنفرانس Made By Google معرفی کرد. در نسل دوم کیفیت صدا افزایش یافته و سیم نیز به طور کامل از این محصول حذف شده بود. در ماه گذشته، گزارشی در این قبیل دریافت کردیم که گوگل قصد عرضه نسخه ارزان‌قیمت‌تری از پیکسل بادز را به نام پیکسل بادز A دارد؛ مدتی بعد نیز اطلاعات بیشتری درباره این ایرفون مانند رنگ‌بندی آن منتشر شد.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل مرتکب اشتباهی شده و اولین عکس از این محصول را منتشر کرده است. در ایمیلی که به تازگی برای کاربران سرویس خانه هوشمند گوگل نست ارسال شده، یک عکس تبلیغاتی وجود دارد که تعدادی از محصولات گوگل را نشان می‌دهد. در این عکس، یک هندزفری بی‌سیم با رنگ سبز دیده می‌شود که با آنچه از پیکسل بادز A شنیده‌ایم، شباهت زیادی دارد.

image

 

در عکس منتشر شده، این هدزفری بی‌سیم با رنگ تماما سبز دیده می‌شود و قسمت درونی کیس آن نیز به همین رنگ است. برای مقایسه، داخل کیس پیکسل بادز فعلی به رنگ مشکی بوده و سرگوشی‌های آن نیز مشکی هستند. با استناد به گزارش لو رفته از این محصول، یکی از رنگ‌های آن سبز پررنگ جنگلی است که با ایرفون بی‌سیم سبز تیره مشاهده شده در عکس تطابق دارد.

همچنین در این عکس می‌بینیم که چراغ LED مربوط به شارژ، در قسمت بالایی و نزدیک به در کیس قرار گرفته است که در مدل‌های فعلی در پایین آن قرار دارد.

گفته می‌شود که ایرفون بی‌سیم تازه گوگل از طراحی نسل دوم پیکسل بادز الهام می‌گیرد اما برخی از ویژگی‌های آن را جهت دستیابی به قیمت مناسب‌تر، حذف کرده است. گوگل در دو نسل اخیر، نسخه‌های میان‌رده پرچمداران پیکسل خود را منتشر کرده است و با توجه به موفقیت این مدل‌ها، به نظر می‌رسد این غول تکنولوژی قصد انجام همین کار را برای ایرفون‌های خود نیز دارد.

گوگل همچنان اشاره‌ای به زمان رونمایی از پیکسل بادز A نکرده اما به احتمال زیاد شاهد معرفی آن در کنار گوشی پیکسل 5A خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)