خانهاخبار
اوپو F19 برای عرضه در کشور هند آماده شده است

اوپو F19 برای عرضه در کشور هند آماده شده است

گوشی اوپو F19 که مدلی پایین‌تر از F19 پرو است با قیمیتی کمتر برای فروش آماده شده است.
۱۴۰۰/۱/۱۷

اوپو ماه گذشته گوشی‌های F19 Pro و +F19 Pro را در هند عرضه کرد و اکنون نوبت برادر ارزان قیمتشان رسیده تا آماده عرضه شود. اوپو F19 اکنون برای فروش آماده است و تنها از طریق پیش فروش برای مدتی کوتاه عرضه خواهد شد تا زمانی که موجودی آن بیشتر شود و به تمام فروشگاه‌ها راه یابد.  

اختلاف قیمت این دو گوشی هوشمند چندان زیاد نیست، اما در زمان پیش فروش تخفیفی ۲۰ دلاری نصیب کاربران می‌شود. در زمان پیش فروش قیمت آن ۲۶۰ دلار است. این در حالی است که نسخه پرو قیمتی در حدود ۲۹۵ دلار دارد و نسخه معمولی اوپو F19 نیز بدون تخفیف ۲۸۵ دلار خواهد بود. نسخه پرو پلاس نیز برای کاربران ۳۵۴ دلار آب می‌خورد. مانند برادران و خواهران خود، اوپو F19 را می‌توان از طریق Flipkart سفارش داد که تحویل ان از روز ۸ آوریل شروع می‌شود و فروشگاه آمازون تاریخ ۹ آوریل را برای تحویل این گوشی در نظر گرفته است. همین طور فروشگاه‌های Brick و mortar هم تحویل این گوشی‌ را بر عهده دارند.  

image

گوشی اوپو F19 مانند مدل پرو از فناوری 4G بهره می‌برد و فقط مدل بالارده آن یعنی پرو پلاس از 5G بهره می‌برد. در میان سری اف ۱۹ فقط همین مدل است که از تراشه اسنپدراگن کوالکام استفاده می‌کند و در قلب آن تراشه اسنپدراگن ۶۶۲ با ۶ گیگابایت رم به کاربر خدمت رسانی می‌کند. فضای ذخیره سازی آن نیز ۱۲۸ گیگابایت است که البته در کنار آن اسلات کارت مایکرو اس‌دی هم برای افزایش حافظه ذخیره سازی وجود دارد. گفتنی است نمایشگر آن هم ۶.۴۳ اینچی از نوع AMOLED است که وضوحی برابر +1080p دارد. اوپو اف ۱۹ مانند دو گوشی دیگر از نرخ  نوسازی ۶۰ هرتز استفاده می‌کند و فقط در مدل پرو پلاس از محافظ گوریلا گلس ۵ استفاده شده است. 

دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از همان لنز و سنسور برخوردار است، اما مهمترین نکته نبود ماژول فوق عریض است و تنها یک جفت لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق باقی مانده است. یکی دیگر از قابلیت‌های از دست رفته در نسخه معمولی اف ۱۹، نبود ویژگی فیلم برداری 4K است. ظرفیت باتری اوپو اف ۱۹ پنج هزار میلی آمپر ساعت است و به کمک شارژ ۳۳ واتی، شارژ می‌شود. قابل ذکر است که نسخه پرو از شارژر ۳۰ واتی استفاده می‌کند.

اوپو اف ۱۹ که روز گذشته رونمایی شد، فرقی با این نسخه ندارد و تنها بسته به منطقه جعرافیایی ممکن است تفاوت‌های کوچکی داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)