خانهاخبار
تصاویر گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با فن از پیش تعبیه شده لو رفت

تصاویر گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro با فن از پیش تعبیه شده لو رفت

تصاویری از محصول گیمینگ جدید لنوو با نام Legion 2 Pro در رسانه‌های خبری منتشر شد.
۱۴۰۰/۱/۱۷

شرکت لنوو در آینده نزدیک، از محصول جدید گیمینگ خود با نام Legion 2 Pro پرده برداری خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند با باتری غول پیکر 5500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که از شارژ سریع 90 واتی (یا حتی 110 واتی) پشتیبانی خواهد کرد!

طبق پیش بینی‌ها قرار است که محصول یاد شده در تاریخ هشتم آوریل مصادف با نوزدهم فروردین ماه به صورت رسمی رونمایی شود. اما به تازگی پروفایل رسمی AnTuTu در شبکه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از این گجت را به نمایش گذاشته است که در پشت بدنه، شاهد قرارگیری فن و دوربین‌های این دستگاه در قسمت میانی هستیم.

 

محصولی که برای ادامه مسیر موفق لنوو Legion معرفی خواهد شد، برای کارکرد به صورت افقی طراحی شده و درگاه شارژ USB-C آن نیز در کناره بدنه، نزدیک به دکمه‌های افزایش و کاهش صدا تعبیه شده است. دوربین سلفی این گجت هوشمند هم در قسمت کناری بدنه جای خوش کرده و به صورت پاپ آپ خواهد بود.

این گوشی هوشمند در قسمت پشت بدنه از دو سطح سفید رنگ تشکیل شده و قسمت میانی آن، برای استفاده‌های خاص در نظر گرفته شده است که خللی در اجرای بازی‌ها نیز به وجود نخواهد آورد. در این قسمت میانی همچنین دو دوربین، میکروفون، فلاش LED، لوگوی Legion، یک ستاره و یک فن را شاهد هستیم که به عنوان جادوی این محصول به حساب می‌آید.

البته به نظر می‌رسد که برآمدگی‌های مربوط به قسمت های سفید رنگ در پشت بدنه به جلوه‌های بصری و نوع نورپردازی محیط مربوط بوده و احتمالا شاهد سطحی تخت و صاف در پشت بدنه خواهیم بود. همان طور که اشاره شد، هشتم آوریل مصادف با نوزدهم فروردین ماه، یعنی پنج شنبه همین هفته شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود و به این ترتیب، تمامی حقایق پیرامون Legion 2 Pro در این روز هویدا خواهد شد. شما درباره این محصول و به طور کل گوشی‌های گیمینگ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)