خانهاخبار
هواوی P50 در عکس‌های لو رفته دیده شد

هواوی P50 در عکس‌های لو رفته دیده شد

گوشی هواوی P50 که چندی پیش تصاویر رندر آن لو رفته بود، حالا در تصاویر رندر باکیفیت و جدید دیده شده است.
۱۴۰۰/۱/۱۷

عکس‌های تازه‌ای از گوشی هواوی P50 منتشر شده‌اند. این رندرها توسط Waqar Khan با استناد به شایعات و شماتیک‌های منتشر شده از این گوشی طراحی شده‌اند.

image

 

هواوی P50 ظاهری مشابه P50 پرو داشته و در پشت آن دو دایره بزرگ که در هر کدام دو لنز دوربین تعبیه شده، دیده می‌شوند. هواوی P50 احتمالا دارای دوربین واید معمولی، یک دوربین التراواید و یک دوربین تله‌فوتو (با زوم غیر پریسکوپی) خواهد بود. نسخه پرو از از دوربین‌های واید، پریسکوپی و التراواید استفاده کرده و در مدل P50 پرو پلاس شاهد دوربین واید، التراوید، تله‌فوتو، لنز پریسکوپی و دوربین سه بعدی تشخیص عمق خواهیم بود.

image

 

انتظار می‌رود سنسور اصلی به کار رفته در مدل‌های پرو و پرو پلاس، سنسور IMX800 سونی باشد که اولین سنسور با اندازه بزرگ ۱ اینچی است که برای گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. این سنسور جایگزین مدل پیشین یعنی IMX700 خواهد شد که روی هواوی P40 دیده بودیم.

بر طبق شایعات، هواوی P50 در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و بژ عرضه خواهد شد. این گوشی‌ها که انتظار می‌رفت در انتهای ماه مارس عرضه شوند، با تاخیر مواجه شده و حالا احتمالا در اواخر ماه آوریل و یا در ماه‌های مه یا ژوئن عرضه خواهد شد.

image

 

سری P50 از پردازنده کایرین ۹۰۰۰ استفاده خواهند کرد و نخستین گوشی‌هایی خواهند بود که با سیستم عامل Harmony OS هواوی به بازار خواهند آمد. شما درباره این سری از پرچمداران هواوی و طراحی ظاهری آن‌ها چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)