خانهاخبار
عرضه آیپد پرو 2021 نزدیک است

عرضه آیپد پرو 2021 نزدیک است

تمام شایعات و خبرها از نزدیک بودن معرفی آیپد پرو 2021 خبر می‌دهند. گویا در همین ماه فروردین شاهد معرفی نسل جدید آیپد پرو با نمایشگر مینی ال‌ای‌دی خواهیم بود.
۱۴۰۰/۱/۱۷

چند وقتی است که اخبار و شایعات مختلفی درباره آیپد پرو جدید می‌شنویم و می‌خوانیم. چیزی که آخرین شایعه‌ها می‌گویند این است که معرفی نسل جدید آیپد پرو بسیار نزدیک است و در همین ماه جاری میلادی یعنی ماه آوریل، شاهد معرفی مدل‌های جدید آیپد پرو خواهیم بود. 

نکته مشترک در تمام این اخبار نمایشگرهای جدید و پردازنده سریعتر است که در نسل جدید جای خواهند داشت. آنطور که شاعر معروف، TS Eliot گفته، «ماه آوریل می‌تواند بی‌رحم باشد» مخصوصا برای تیم توسعه آیپد پرو جدید؛ اما تیم آیپد مینی از این حیث در امان هستند زیرا قرار نیست مدل جدید آیپد مینی با طراحی به‌روز شده را به این زودی‌ها ببینیم.

image

 

یکی از افشاگران چینی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که اپل در ماه آوریل طی یک مراسم آیپدهای جدید را رونمایی می‌کند. البته تا کنون که از سمت اپل بیانیه‌ای صادر نشده و پس چنین مراسمی در کار نخواهد بود، اما این افشاگر روی حرف خود پافشاری دارد و می‌گوید که اپل در این ماه از آیپدهای جدید رونمایی می‌کند. همچنین ایرپادز 3 هم احتمالا در این مراسم جایی خواهد داشت و شاهد رونمایی از آن‌ها نیز خواهیم بود. البته می‌توان روی آیپد مینی تمام صفحه هم حساب باز کرد، اما بعید است در این مراسم جایی داشته باشد.  

image

 

توجه داشته باشید که آیپد مینی هم با نمایشگر تمام صفحه و تاچ آیدی مانند آیپد ایر 4 می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربران باشد و باید دید این اتفاق خواهد افتاد یا خیر. البته بعضی اشاره کرده‌اند که آیپد مینی جدیدی در کار نخواهد بود و اپل آن را از چرخه تولید خارج خواهد کرد.

به نظر می‌رسد آیپد پرو جدید تمرکز اصلی اپل در مراسم این ماه باشد و باید به انتظارش بنشینیم. پردازنده‌ای که در خیلی گزارشات به آن اشاره شده تراشه A14X است که مدل بروز شده تراشه A14 است که در حال حاضر در قلب آیفون‌ها استفاده می‌شود. گفته شده این تراشه در حد پردازنده M1 موجود در جدیدترین مک‌بوک ایر و پرو، سریع و شگفت انگیز است. در مورد نمایشگر نیز گفته می‌شود که مدل ۱۲.۹ اینچی به صفحه نمایش مینی LED مجهز خواهد شد و در نسخه ۱۱ اینچی همچنان همان نمایشگر قبلی به کار برده خواهد شد.

آخرین بار در خبرها داشتیم که اپل می‌خواهد این محصولات جدید را در مراسمی در تاریخ 4 فروردین معرفی کند اما این اتفاق نیفتاد و حالا شایعات جدید تاریخ 25 فروردین را اعلام کرده‌اند. البته در نهایت بعید به نظر می‌رسد اپل مراسمی برای این محصولات در نظر بگیرد و احتمالا تنها در یک بیانیه خبری روی وب‌سایتش، آیپد پرو جدید را معرفی خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)