خانهاخبار
تماشا کنید: نمایش لوگوی جنسیس در آسمان با بیش از سه هزار پهپاد!

تماشا کنید: نمایش لوگوی جنسیس در آسمان با بیش از سه هزار پهپاد!

شرکت جنسیس ورودش به چین را با به پرواز درآوردن بیش از سه هزار پهپاد جشن گرفت.
۱۴۰۰/۱/۱۷

شرکت جنسیس که زیرمجموعه هیوندای به حساب می‌آید و خودروهای فوق لوکس این برند را تولید می‌کند، در روز دوشنبه ۹ فروردین ماه و به مناسبت ورود این برند به چین، از ۳۲۸۱ پهپاد برای ایجاد لوگوی جنسیس در آسمان شانگهای استفاده کرد. 

طبق بیانیه مطبوعاتی جنسیس، این تعداد استفاده از پهپاد‌ها رکورد جدید گینس برای «بیشترین تعداد UAV ها یا پهپاد ها به صورت همزمان» را برای خود ثبت کرد.

image

 

شما می توانید تصویری از شکل گیری لوگوی Genesis را در تصویر بالا مشاهده کنید. جنسیس همچنین ویدیویی ساخت که برخی از تشکیلات اضافی هواپیماهای بدون سرنشین یا همان پهپادها را نشان می دهد. در زیر می‌توانید این ویدیو را هم تماشا کنید که صحنه‌هایی جذاب و تماشایی مخصوصا برای عاشقان درون‌ها و تکنولوژی‌های مرتبط به آن است.

پیش از این، رکورد پرواز بیشترین پهپاد در کنار هم، مربوط به شرکت Shenzhen Damoda Intelligent Control Technology بود که ۳۰۵۱ پهپاد را در کنار هم به پرواز در آورد. حالا جنسیس با ۲۳۰ پهپاد بیشتر، توانسته رکورد جدید را به نام خودش ثبت کند. جالب‌تر اینکه شرکت اینتل هم قبلا در این زمینه با به پرواز درآوردن ۱۲۱۸ پهپاد در المپیک زمستانه ۲۰۱۸ رکورد گینس را ثبت کرده بود که طبیعتا حالا این رکورد از آن‌ها پس گرفته شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

SZ

۱۴۰۰/۱/۱۸
چقدر خفن