خانهاخبار
مشخصات کلیدی اوپو A74 5G از جمله نمایشگر 90 هرتزی آن لو رفت

مشخصات کلیدی اوپو A74 5G از جمله نمایشگر 90 هرتزی آن لو رفت

گوشی هوشمند اوپو A74 5G با نمایشگر 90 هرتزی، دوربین چهارگانه و با قیمت 340 دلاری به فروش خواهد رسید.
۱۴۰۰/۱/۱۵

شایعات پیرامون اسمارت فون اوپو A74 مدت هاست که در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود و حالا ما می‌دانیم که دو نسخه 4G و 5G از این دستگاه به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید. چندی پیش خبری درز پیدا کرد که مشخصات سخت‌افزاری نسخه 4G اوپو A74 شامل نمایشگر 6.43 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس، پردازنده اسنپدراگن 633، سنسور اثر انگشت تعبیه شده درون نمایشگر، رم 6 گیگابایتی و دوربین سه گانه (دوربین اصلی 48 و دوربین‌های ماکرو و سنجش عمق میدان 2 مگاپیکسلی) را افشا کرد.

image

 

حالا بنچمارک گیک بنچ نشان داده است که نسخه 5G اوپو A74 به پردازنده اسنپدراگون 480 5G مجهز خواهد بود. بسیاری از افراد بر این باور بودند که مشخصات این مدل با نسخه 4G تفاوتی نخواهد داشت. اما امروز یکی از افشا کنندگان تصویری از فروشگاهی استرالیایی به همراه مشخصات، تصاویر و قیمت اوپو A74 5G را منتشر کرده است.

 

به نظر می‌رسد که در اوپو A74 5G شاهد نمایشگر آمولد نخواهیم بود و این گزینه، جای خود را به پنل ال سی دی با نرخ نوسازی 90 هرتزی خواهد داد. همچنین در مشخصات یاد شده، ابعاد صفحه نمایش به جای 6.43 اینچ، 6.5 اینچ اعلام شده است. البته تصاویر منتشر شده در این صفحه، به نوعی است که انگار با دو مدل مختلف روبرو هستیم که هر دو دستگاه، از رزولوشن 1080 × 2400 پیکسلی برخوردار هستند.

 

اگر تصور کنیم که مشخصات اعلام شده در تصویر ابتدایی درست نیست، لذا از تصاویر این محصول می‌توان برخی چیزها را دریافت. اولین مورد، سنسور اثر انگشت با دکمه پاور دستگاه ادغام شده است که همین موضوع، باعث می‌شود تا شک و شبهات نسبت به وجود پنل ال‌سی‌دی در اوپو A74 5G به واقعیت نزدیک شود.

سبک چینش دوربین‌ها در این تصاویر نیز حاکی از آن است که OPPO A74 5G به دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود. در متن توضیحات این محصول آمده است که دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی خواهد بود که در قسمت بالای دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی قرار گرفته و دو دوربین دیگر نیز 2 مگاپیکسلی هستند. رم 6 گیگابایتی مانند نسخه 4G به قوت خود باقی مانده و حافظه داخلی آن نیز 128 گیگابایت اعلام شده است. اگر با نگاهی موشکافانه به این تصاویر دقت کنید، درگاه 3.5 میلیمتری هدفون نیز در قسمت زیرین بدنه دیده می‌شود.

image

 

در نهایت، قیمت این محصول نیز 449 دلار استرالیا اعلام شده است که با یک حساب سرانگشتی، به قیمت 340 دلار آمریکا می‌رسیم. پیش فروش اوپو A74 5G از همین حالا آغاز شده و 13 آوریل مصادف با 24 فروردین ماه نیز به صورت رسمی به بازار عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)