خانهاخبار
نیسان پاترول نسخه نیسمو خواهد داشت

نیسان پاترول نسخه نیسمو خواهد داشت

نیسان یک نسخه جدید از خودروی پاترول معرفی کرده که قرار است به صورت اختصاصی در بازار خاورمیانه عرضه شود.
۱۴۰۰/۱/۱۴

نیسان این SUV بزرگ را با نشان NISMO عرضه خواهد کرد. نیسان گفته است که این نسخه از این پاترول ویژه که همان Armada در آمریکا به فروش میرفت، فعلا مخصوص خاورمیانه است و متاسفانه ایران را نباید جزو این لیست در نظر بگیریم.

image

 

ظاهر این خودروی بزرگ، زمخت به نظر می‌رسد اما دی‌ان‌ای پاترول نیسمو فراتر از پوسته ظاهری آن است. یک تیم چهار نفره مشکل از اعضای تیمی که موتور نیسان GT-R را با دست در ژاپن ساخته بودند، وظیفه توسعه و ساخت موتور 5.6 لیتری 8 سیلندر نیسان پاترول نیسمو را بر عهده داشتند که 428 اسب بخار قدرت و گشاتور 560 نیوتون متری دارد. در این مدل همچنین شاهد اگزوزهای دوگانه در عقب ماشین و در زیر سپرهای کاملا تهاجمی عقبش هستیم.

در سال ۲۰۱۵ نیسان پاترول نیسمو با یک پیشرانه مشابه در خاورمیانه عرضه شده بود اما این نسخه جدیدتر، تغییرات بیشتری خواهد داشت. Armada 2021 دارای سپرها و چراغ‌های جلو و عقب جدید برای سال ۲۰۲۱ است و با توجه به تغییرات موتوری، نزدیک ۴۰۰ اسب بخار توان خواهد داشت، همچنین فضای داخلی آن نیز تغییراتی کرده است. پاترول نیسمو جدید هر یک ازین تغییرات یا بهتر بگیم پیشرفت ها را چند درجه افزایش داده است.

نیسان پاترول نیسمو، سپرهای جلو و عقب فوق العاده زیبا و تهاجمی را دارد. مشابه آنچه در نیسان Rouge جدید یافت می شود، سپر جلوی مخصوص NISMO دارای داکت‌های عمودی است که هوا را به سمت کناره‌های ماشین هدایت کند. شاید جسورانه ترین قسمت طراحی خارجی، دیفیوزر عقب با چراغ مه شکن یکپارچه باشد که تقریبا مشابه آنچه در ماشین‌های فرمول E نیسان پیدا می کنید، یکسان است. علاوه بر آن، اسپویلر عقب بلندتری وجود دارد که به جریان هوا از روی سقف کمک کند اما بیشتر برای ظاهر زیباتر این ماشین استفاده شده است.

جزئیات و تریم قرمز همیشگی نیسمو در این ماشین هم هست. زیر سپر‌های قرمز، همچنین خطی که روی آینه‌ها بغل‌ها هست از جمله جزئیات مربوط به بیرون ماشین است. در داخل خودرو هم صندلی های قرمز و رو دری‌های قرمز به چشم می‌آیند.

پاترول نیسمو در چهار رنگ سفید مرواریدی (White Paerl)، سیاه جامد (Black solid)، خاکستری و نقره‌‌ای متالیک (Metalic Gray-silver) به فروش خواهد رسید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)