خانهاخبار
آیفون SE بعدی نمایشگر 4.7 اینچی دارد و آیفون SE بعد از آن، نمایشگر حفره‌دار!

آیفون SE بعدی نمایشگر 4.7 اینچی دارد و آیفون SE بعد از آن، نمایشگر حفره‌دار!

گویا دو سال دیگر اپل قرار است آیفون SE با نمایشگر حفره‌دار عرضه کند که از همین حالا بسیاری برای آن محصول هیجان دارند.
۱۴۰۰/۱/۱۳

نسل جدید آیفون SE قرار است در سال 2022 معرفی شود و آنطور که شنیده شده، همین نمایشگر 4.7 اینچی که حالا در نسل کنونی شاهدش هستیم را در نسل بعدی هم خواهیم دید. این اطلاعات را Ross Young، یکی از آنالیزگرهای مسائل اپلی اعلام کرده است.

image

حتما می‌دانید که نسل حاضر آیفون SE درواقع همان آیفون 8 است که با پردازنده جدید از راه رسیده. پیش‌تر در شایعات داشتیم که اپل در حال کار روی گوشی آیفون SE پلاس هم هست که قرار بود از روی آیفون 8 پلاس ساخته شود و با پردازنده به‌روز به بازار عرضه شود. اما خب چندی پیش Ming-Chi Kuo آب پاکی را روی دوست‌داران این سری از آیفون‌ها ریخت و گفت که قرار نیست تا سال آینده میلادی، شاهد عرضه هیچ مدلی از آیفون SE باشیم.

image

Young هم تایید کرده که خبری از آیفون SE در سال جاری میلادی نیستیم اما آنطور که می‌گوید، در سال 2022 شاهد پیشرفت اندک (احتمالا باز هم در حد پردازنده) خواهیم بود اما در عوض طراحی کاملا جدید را در سال 2023 خواهیم دید.

گفته شده اپل در حال کار روی یک آیفون SE با نمایشگر 6.1 اینچ است که دوربین سلفی در یک حفره در بالای نمایشگر آن قرار خواهد گرفت و خبری از ناچ و بریدگی در نمایشگر آن نخواهد بود. اپل همچنین گفته شده که قرار است نمایشگرهای حفره‌دار را به پرچمداران سال 2022 خود هم بیاورد. به همین دلیل منطقی است که اولین بار نمایشگر حفره‌دار را در آیفون 14 ببینیم و سپس یک سال بعد آن را در آیفون SE شاهد باشیم.

نمایشگر حفره‌دار چیزی است که در چند سال اخیر سازندگان گوشی‌های اندرویدی بیشترین استفاده از آن را برده‌اند. با کمک چنین نمایشگرهایی هم مساحت قابل استفاده نمایشگر بیشتر می‌شود و هم دوربین سلفی کمترین جای ممکن را از بخش جلویی اشغال می‌کند. اینکه بالاخره اپل هم به این تکنولوژی روی بیاورد، قطعا خبر خوبی برای کاربران این شرکت خواهد بود زیرا بالاخره از شر ناچ خلاص می‌شوند.

آیفون SE که سال بعد معرفی خواهد شد، احتمالا هیچ تغییری در طراحی نخواهد داشت اما به جای آن از پردازنده نسل جدید و شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد. همچنین پشتیبانی از 5G احتمالا محدود به شبکه sub-6GHz باشد و خبری از پشتیبانی از موج‌های میلی‌متر ویو در آن نخواهد بود. شما درباره آیفون SE با نمایشگر حفره‌دار چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)