خانهاخبار
گزارش: ال جی دیگر گوشی تولید نخواهد کرد

گزارش: ال جی دیگر گوشی تولید نخواهد کرد

تنها چند روز باقی مانده تا رسما شاهد بیانیه خبری ال جی پیرامون تعطیلی بخش موبایل این شرکت باشیم.
۱۴۰۰/۱/۱۳

وقتی کسب‌وکاری دارید که شش سال پشت سر هم را با ضرر پشت سر گذاشته است، راه‌های کمی پیش رو دارید تا بتوانید نام برند خود را زنده نگه دارید. یا باید سراغ فروش برند خود به شرکتی دیگر بروید تا نام برندتان زنده بماند، یا هم راهی که احتمالا ال جی در پیش خواهد گرفت را بروید. گزارش جدیدی توسط خبرگزاری The Korea Times منتشر شده که می‌گوید ال جی قرار است کسب‌وکار گوشی‌هایش را تعطیل کند و اعلام رسمی این خبر هم هفته آینده خواهد بود.

درواقع گفته شده که هفته آینده و در تاریخ 16 فروردین ماه، ال جی رسما بیانیه خبری خود در این زمینه را بلافاصله پس از جلسه هیئت مدیره منتشر خواهد کرد. هفته گذشته بود که در اخبار شنیده بودیم ال جی ممکن است بخش موبایل خود را به شرکتی دیگر واگذار کند اما گویا مذاکراتی که در این زمینه با شرکت‌های مختلف داشته با شکست مواجه شده و کسی نتوانسته پیشنهاد مناسبی به ال جی در این زمینه بدهد. 

image

یک مقام رسمی ال جی الکترونیکس در زمینه رسما اظهار نظر کرده و گفته که این شرکت ممکن است چند استراتژی مختلف برای خروج از بازار موبایل‌ها در نظر بگیرد و فروش بخش موبایل همچنان روی میز است. به علاوه شایعاتی در سراسر توییتر پخش شده که گویا کارکنان بخش موبایل ال جی به زودی به بخش تولید لوازم خانگی ال جی منتقل می‌شوند.

در حال حاضر تنها چیزی که می‌دانیم این است که باید تا جلسه روز دوشنبه هفته پیش رو صبر کنیم ببینیم بالاخره چه بر سر بخش موبایل ال جی خواهد آمد. امیدواریم حداقل شاهد فروش این بخش به شرکتی دیگر باشیم تا همچنان گوشی‌هایی با برند ال جی را در بازار ببینیم. شما در این زمنیه چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Yas

۱۴۰۰/۱/۱۴
امروز ال جی،فردا سونی و پس از اونم اچ تی سی ...نوکیا هم که بیشتر فقط یه اسم از دوران پادشاهیش مونده البته دیرم به اندروید پیوست...
این عاقبت شرکت هایی که کم کاری می کنند و به علاقه و سلیقه مشتری احترام نمیزارن....
الان شرکت های چینی رو نگاه کنید انصافا هر روز بهتر میشن و پخته تر...
مخصوصا شیائومی....
سامسونگ هم هر چند یکم دیر ولی متوجه شد که مشتری ی می خواد نمونش میانرده های پر فروش سری ای و خودشو بالا کشید دوباره و جایگاهشو با چنگ و دندون نگه داشته...