خانهاخبار
کاسیو برای اولین بار یک ساعت جی شاک با Wear OS معرفی کرد

کاسیو برای اولین بار یک ساعت جی شاک با Wear OS معرفی کرد

شرکت کاسیو بالاخره از یک ساعت هوشمند رونمایی کرد که از سری ساعت‌های محبوب کاسیو جی شاک است.
۱۴۰۰/۱/۱۳

انتظار داشتیم زودتر از این‌ها چنین محصولی معرفی شود اما بالاخره آن روز فرا رسیده و اولین ساعت کاسیو جی شاک با سیستم عامل Wear OS معرفی شد. اسم این ساعت، G-Squad Pro GSW-H1000 است. مثل همیشه طراحی‌های خاص سری جی شاک را شاهد هستیم که حالا به یک سیستم عامل هوشمند هم مجهز شده و تمام ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند مثل پایش فعالیت‌های ورزشی و ... را به همراه دارد.

image

در این ساعت شاهد یک نمایشگر 1.2 اینچی دایره‌ای و البته دو لایه هستیم. یک لایه این نمایشگر که پنل رنگی LCD است اما لایه دیگر، یک لایه همیشه روشن سیاه و سفید است تا به کمک آن همیشه بتوانید از زمان مطلع شوید. مصرف انرژی این لایه سیاه و سفید هم بسیار کمتر از نمایشگر LCD است. 

کیفیت ساخت این ساعت هوشمند، چیزی کم از دیگر ساعت‌های جی شاک ندارد. خود کاسیو می‌گوید که این ساعت هوشمند جدید تا 20 bar در برابر آب و فشار آن مقاوم است که این یعنی می‌توانید با آن انواع فعالیت‌های ورزشی داخل آب را انجام دهید و ساعت هم آن‌ها را ضبط و ثبت کند. 

بخش پشتی قاب این ساعت از تیتانیوم ساخته شده اما قسمت‌هایی که دکمه‌ها در آن جای گرفته‌اند و فریم‌های رویی ساعت، از جنس آلومینیوم هستند.

image

ساعت جدید کاسیو جی شاک G-Squad Pro ویژگی‌های دیگری مثل پایش ضربان قلب و سنجش میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 را هم دارا است. ویژگی‌های دیگری مثل پایش کیفیت خواب کاربر و یا پایش میزان استرس نیز در این ساعت حاضر است. آنتن‌های مربوط به GPS هم در درون این ساعت قرار داده شده و با قطب‌نما و ارتفاع سنج، می‌توانید 15 نوع فعالیت ورزشی و 24 ورزش داخلی (مثل داخل خانه یا باشگاه) را با این ساعت ضبط و ثبت کنید. 

image

رابط کاربری سیستم عامل Wear OS این ساعت، چند واچ فیس اختصاصی برای سری جی شاک را هم در درون خود قرار داده است. کاسیو چند اپلیکیشن اختصاصی هم برای این ساعت در نظر گرفته تا مواردی مثل ارتفاع طی شده، نمودار جزر و مد و شیب جاده را بتوان اندازه گرفت. جدا از همه این‌ها، کاربران این ساعت می‌توانند از تمام اپلیکیشن‌های موجود در گوگل پلی استور استفاده کنند.

کاسیو می‌گوید عمر باتری این ساعت اگر قرار باشد فقط از نمایشگر سیاه و سفید استفاده کنید به یک ماه می‌رسد که فوق العاده است. اگر هم از نمایشگر رنگی و LCD ساعت بیشتر استفاده کنید، عمر باتری این ساعت به حدود یک روز یا یک روز و نیم می‌رسد.

ساعت هوشمند G-Squad Pro در رنگ‌های قرمز، آبی تیره و مشکی عرضه خواهد شد. قیمتی که برای این ساعت در نظر گرفته شده نیز 699 دلار است. زمان عرضه این ساعت هم هنوز مشخص نیست. شما درباره اولین ساعت کاسیو جی شاک با سیستم عامل Wear OS چه فکر می‌کنید؟

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)