خانهاخبار
ZTE از ساعت هوشمند Watch GT و لایو بادز SE رونمایی کرد

ZTE از ساعت هوشمند Watch GT و لایو بادز SE رونمایی کرد

شرکت چینی ZTE امروز در مراسمی از محصولات بسیاری رونمایی کرد که شامل یک ساعت هوشمند و یک مدل هندزفری بی‌سیم جدید نیز می‌شوند.
۱۴۰۰/۱/۱۱

در مراسم معارفه‌ای که در چین توسط کمپانی ZTE برگزار شد، شاهد معرفی سری جدید گوشی‌های این شرکت به نام S30 بودیم. در کنار این گوشی‌ها، ZTE از ساعت هوشمند جدید خود به نام Watch GT و همچنین یک هندزفری بی‌سیم جدید که لایو بادز SE نام دارند رونمایی کرد.

ZTE Watch GT

image

 

این ساعت با طراحی کلاسیک دایره‌ای و صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی امولد عرضه می‌شود. بدنه ساعت از جنس آلیاژ آلومینیوم بوده و موجب این شده که دستگاه وزن بسیار کم ۳۰ گرم را داشته باشد. بدنه اصلی ساعت ظاهری صیقل خورده دارد و بند آن سیلیکونی بوده و در رنگ های مشکی، خاکستری، نارنجی، زرد و آبی عرضه خواهد شد.

Watch GT می‌تواند ضربان قلب و میزان اکسیژن خون شما را نشان دهد و همچنین توان ردگیری میزان خواب و اضطراب شما را نیز دارد. این ساعت دارای GPS داخلی است و تا عمق ۵۰ متر نیز در برابر نفوذ آب مقاوم است. این ساعت همچنین ۱۶ حالت پیش ساخته برای ورزش های مختلف دارد و بخش فوتبال آن دارای ویژگی جالبی است که به شما نشان می‌دهد در کدام نقاط زمین بیشتر بازی کرده‌اید.

image

 

از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌شود به مدیریت اعلان‌ها، امکان کنترل دوربین گوشی، کنترل موسیقی و تعداد بی‌شماری واچ‌فیس اشاره کرد که امکان شخصی‌سازی آن را برایتان فراهم می‌کند. کمپانی ZTE نوید ۱۵ روز شارژدهی با این ساعت را می‌دهد که در حالت ذخیره انرژی به ۲۳ روز نیز می‌رسد.

image

 

این ساعت با قیمت ۵۹۹ یوآن (حدود ۹۰ دلار) در چین قابل دسترس خواهد بود. هنوز خبری از عرضه این ساعت برای بازار جهانی وجود ندارد.

LiveBuds SE

image

 

هندزفری بی‌سیم جدید ZTE طراحی و استایلی شبیه به اپل ایرپادز دارد و پایه‌های آن بلند است. این هندزفری در یک کیس بیضی شکل قرار می‌گیرد و در رنگ های سفید و مشکی به بازار می‌آید. این محصول بسیار سبک بوده و دارای گواهی IPX4 نیز هست که مقاومت آن را در برابر تعریق و میزان کمی از رطوبت نشان می‌دهد.  

ZTE گفته این هندزفری نویز تماس‌ها را نیز کاهش می‌دهد و باتری آن با مصرف عادی حدود ۱ هفته دوام خواهد آورد. لایو بادز SE با قیمت ۱۴۹ یوآن (حدود ۲۳ دلار) در چین عرضه خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)