خانهاخبار
از لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد

از لوگوی جدید شیائومی رونمایی شد

شیائومی در کنار معرفی محصولات جدید، حتی از لوگوی جدیدش را هم رونمایی کرده تا با آمادگی کامل وارد دهه دوم تاریخ شرکت شیائومی بشویم.
۱۴۰۰/۱/۱۱

شیائومی دو مراسم در دو روز داشت اما به نظر خبرهای این شرکت تمام نمی‌شوند. در یکی از بخش‌های مراسم دوم این شرکت، شاهد رونمایی از لوگوی جدید شیائومی بودیم که در نگاه اول ممکن است بگویید هیچ تفاوتی با قبل ندارد! لوگوی جدید این شرکت را در تصویر زیر می‌توانید ببینید. این لوگو و هویت برند جدید، توسط یک طراح ژاپنی به اسم Kenya Hara طراحی شده و قرار است حس «زنده بودن» را منتقل کند.

image

تغییر بزرگی که در لوگو مشاهده می‌کنیم این است که حالا مربع شیائومی، گوشی‌های بسیار گرد‌تری پیدا کرده است. همچنین تایپوگرافی عبارت Xiaomi  هم تغییر کرده و حالا علاوه بر اینکه ظاهر دلنشین‌تری دارد، با گوشه‌های گرد لوگوی اصلی هم همخوانی دارد. شیائومی می‌گوید که می‌خواسته با این ظاهر جدید، هویتی چابک و سریع به برند خودش ببخشد. با اینکار آن‌ها نشان می‌دهند که چقدر برای ورود به دهه دوم فعالیت این شرکت نیز سریع و چابک هستند. مشخصا معرفی کردن اولین گوشی تاشو این شرکت همزمان با این تغییر ظاهر لوگو، همخوانی خیلی خوبی دارد. شما در مورد این موضوع چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)