خانهاخبار
شواهد جدید استفاده از Wear OS در ساعت هوشمند جدید سامسونگ را تایید می‌کنند

شواهد جدید استفاده از Wear OS در ساعت هوشمند جدید سامسونگ را تایید می‌کنند

به تازگی در کدهای اپلیکیشن جدید Galaxy App مشخص شده که گویا سامسونگ واقعا در حال ساخت یک ساعت هوشمند با پلتفرم Wear OS است.
۱۴۰۰/۱/۱۱

اولین باری که شنیدیم سامسونگ می‌خواهد دوباره به استفاده از Wear OS در ساعت‌های هوشمند خود روی بیاورد، سال 2018 بود. در آن زمان دیده شده بود که یکی از کارکنان سامسونگ ساعتی به دست دارد که سیستم عامل گوگل روی آن نصب شده است. اما خب از آن زمان تاکنون، این پروژه رنگ واقعیت به خودش نگرفته و تمام ساعت‌های سامسونگ با سیستم عامل تایزن عرضه شده‌اند. حالا پس از تقریبا سه سال، ماه گذشته بود که یک منبع معتبر از این گفته بود که بالاخره ساعت جدید سامسونگ با سیستم عامل گوگل را خواهیم دید و حتی مدارکی برای تایید ادعای او پیدا شد.

حالا با مشاهده کد‌های آخرین اپلیکیشن Galaxy App که برای پوشیدنی‌های سامسونگ است، مشخص شده که نسل بعدی ساعت‌های سامسونگ قرار است با Wear OS همراه باشد. در این اپلیکیشن یک پلاگین به اسم water دیده شده که گویا جزو لایه‌های سازگار با پلتفرم Wear OS است. همچنین اشاراتی مثل عبارت‌های newos در این اپلیکیشن پیدا شده که همگی خبر از این می‌دهند که ساعت جدید سامسونگ با Wear OS همراه خواهد بود.

image

در کدهای لو رفته عبارت merlot هم دیده شده که تصور می‌شود مربوط به چیپست پردازنده گلکسی واچ اکتیو 3 یا 4 باشد. گلکسی واچ اکتیو جدید و گلکسی واچ 4 انتظار می‌رود به ترتیب در اندازه‌های 40/41 میلی‌متر و 44/45 میلی‌متر عرضه شوند.

اگرچه همه شواهد از این می‌گویند که ساعت هوشمند جدید سامسونگ با Wear OS همراه است اما هنوز نمی‌دانیم گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو با این پلتفرم همراه خواهند بود یا این ساعت‌ها همچنان با تایزن عرضه می‌شوند؟ ممکن است سامسونگ در کنار عرضه این دو ساعت با سیستم عامل تایزن، سری جدیدی از ساعت‌های هوشمند را با Wear OS عرضه کند. ممکن هم هست کلا بیخیال تایزن شود و ساعت‌های گفته شده را با Wear OS عرضه کند. در هرصورت باید صبر کنیم تا سامسونگ رسما از ساعت‌های هوشمند جدید خود پرده برداری کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)