خانهاخبار
اوپو A54 با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هلیو P35 معرفی شد

اوپو A54 با باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و پردازنده هلیو P35 معرفی شد

اوپو از گوشی جدید خود با پردازنده هلیو P35 و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی به نام A54 رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۱/۱۰

امروز گوشی هوشمند اوپو A54 در اندونزی رونمایی شده است. این گوشی یک دستگاه پایین‌رده با باتری حجیم و پردازنده ساخت مدیاتک است و طراحی جالبی دارد. همچنین با وجودی که اوپو این بخش را طوری طراحی کرده که به نظر می‌رسد از ۴ دوربین برخوردار است اما در حقیقت در بخش پشتی آن شاهد دوربین سه گانه هستیم.

این گوشی هوشمند با یک تراشه هلیو P35 عرضه می‌شود که از لیتوگرافی ۱۲ نانومتری برای ساخت آن استفاده شده است. ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی پردازنده اصلی را همراهی می‌کنند. در کنار حافظه اصلی یک اسلات کارت microSD هم وجود دارد تا کاربرانی که احتیاج به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند، بتوانند از آن بهره ببرند. قابل ذکر است که حداکثر حافظه قابل پشتیبانی ۱۲۸ گیگابایت است.  

image

اوپو A54 به یک نمایشگر LCD با اندازه ۶.۵۱ اینچ مجهز است که وضوحی برابر +HD دارد و نرخ نوسازی آن ۶۰ هرتز است. هیچ بریدگی در نمایشگر این گوشی دیده نمی‌شود و تنها یک حفره میزبان دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سلفی است. در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است و یک جفت دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عمق سنج و ماکرو در کنار دوربین اصلی وجود دارد.  

image

اوپو A54 رابط کاربری قدیمی ColorOS 7.2 که مبتنی بر اندروید ۱۰ است را اجرا می‌کند. گوشی جدید اوپو در مقابل گردو غبار و آب نیز مقاوم است و از گواهی‌نامه IPX4 بهره مند است. این گواهی بدین معنی است که اوپو A54 در مقابل باران و عرق مقاوم است اما یک وقت هوس شنا یا غواصی با این گوشی به سرتان نزند!

باتری داخلی این گوشی هوشمند به نسبت حجیم است و با ظرفیت ۵ هزار میلی آمپر ساعت نیاز به شارژ هرروزه را از کاربر ندارد. در پایین گوشی درگاه USB-C وجود دارد که از طریق آن می‌توان با شارژر ۱۸ واتی گوشی را شارژ کرد. شاید هنوز طرفداران جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در دنیا وجود داشته باشند که از شنیدن خبر وجود این جک در کنار درگاه USB-C، خوشحال خواهند شد.  

image

 

اوپو A54 که البته با اوپو A54 5G متفاوت است، در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. فروش آن در تمام خرده فروشی‌های عمده آفلاین و آنلاین از روز پنجشنبه ۱ آوریل، در اندونزی آغاز می‌شود. قیمت این گوشی هوشمند نیز چیزی در حدود ۱۸۵ دلار است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)