خانهاخبار
شیائومی می 11 اولترا با ۱۴۳ امتیاز در صدر جدول DxOMark قرار گرفت

شیائومی می 11 اولترا با ۱۴۳ امتیاز در صدر جدول DxOMark قرار گرفت

شیائومی می 11 اولترا پرچمدار جدید شیائومی است که توانسته امتیاز ۱۴۳ را در بررسی دوربین از DxOMark دریافت کند.
۱۴۰۰/۱/۱۰

دیروز در مراسم Mega Launch، شرکت شیائومی از چند گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها می 11 اولترا بود. این گوشی قرار است بار سنگین پرچمدار بودن را به دوش بکشد و امروز معلوم شده نیامده توانسته غوغایی به پا کند. می 11 اولترا در زمینه دوربین امتیاز ۱۴۳ را از DxOMark دریافت کرده و اکنون در صدر فهرست جا خوش کرده است.

قبل از گوشی جدید شیائومی، هواوی میت 40 پرو پلاس رتبه اول را در اختیار داشت و اکنون پادشاه جدید این بخش معرفی شده و وقت آن رسیده تا تاج و تخت را تقدیم می 11 اولترا کند و خودش بازنشسته شود. میت 40 پرو پلاس امتیاز ۱۳۹ را داشت و می 11 اولترا با ۴ امتیاز بیشتر توانست هموطن و همین‌طور پدر خود یعنی می 10 اولترا را نیز شکست دهد.  

image

تیم بررسی گوشی جدید شیائومی فرصت نوشتن مقاله به صورت کامل را نداشته و فعلا امتیاز می 11 اولترا را منتشر و اعلام کرده به زودی مطلب کامل و تمام توضیحات را منتشر خواهد کرد. این تیم در پایان بررسی‌های خود امتیاز این گوشی را اعلام کرده و گفته که تمام موارد آزمون را ارزیابی کرده است. شیائومی می 11 اولترا که توانسته هموطن خود را شکست دهد و به صدر فهرست راه پیدا کند توانسته در بخش عکاسی امتیاز ۱۴۸، در بخش بزرگنمایی امتیاز ۱۰۰ و در بخش فیلم‌برداری امتیاز ۱۱۷ را بدست آورد. برای مقایسه بد نیست بدانید گوشی هواوی میت 40 پرو پلاس به ترتیب امتیازات ۱۴۴، ۹۸ و ۱۱۵ را بدست آورده بود.

گلکسی اس 21 اولترا نیز با امتیاز ۱۲۱ در پشت می 11 اولترا قرار دارد. پرچمدار سامسونگ هم با امتیازات ۱۲۸، ۷۶ و ۹۸ در تعقیب غول‌های چینی است. گرچه بعد از بررسی گوشی جدید سامسونگ معلوم شد که امتیاز گلکسی اس 21 اولترا پایین‌تر از اس 20 اولترا است، می‌توان به نتایج با دیده تردید نگریست. به هرحال نمی‌توان از پیشرفت چشکمگیر چینی‌ها در زمینه تولید گوشی هوشمند و دوربین آن چشم‌پوشی کرد و این امتیازات هرچند که با شبهاتی همراه باشد، اما قطعا نشان از حرکت رو به جلوی شرکت‌های سرزمین اژدهای زرد دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حسین

۱۴۰۰/۱/۱۴
سلام این گوشی از چند قطعه شرکت های بزرگ در بخش دوربین سامسونگ وحسگر سونی در بخش صفحه بازم سامسونگ دربخش صدا شرکت Harman Kardon و.....هیچ نواوی تو از شرکت شیائومی ندیدم بلکه قطعات شرکت های دیگه رو باهم ترکیب میکنه یه گوشی میزنه به اسم خودش.البته همه شرکت ها چنین کاری میکنن ولی میبینه طرف از سونی بد میگه نمیدونه حسگر گوشی که دستشه ساخته سونیه یا از صفحه سامسونگ بدش میاد نمیدونه صفحه گوشیش سامسونگ زده درکل گوشی خوبه اما سنگین وبزرگه

سمیر

۱۴۰۰/۱/۱۰
سلام دوستان عزیز بدون شک بهترین و قدرتمند ترین گوشی حال حاضر می باشد باز تعصب به خرج ندهید و اعلام کنید اپل و سامسونگ از این بهتره