خانهاخبار
جیپ در مسیر‌های آفرود، شارژر‌های خودروهای الکتریکی نصب خواهد کرد

جیپ در مسیر‌های آفرود، شارژر‌های خودروهای الکتریکی نصب خواهد کرد

جیپ قصد دارد طی یک سال آینده، ایستگاه‌های شارژ خودرو‌های الکتریکی را در مسیر‌های آفرود آمریکا نصب کند.
۱۴۰۰/۱/۹

کمپانی آمریکایی جیپ اعلام کرد که جیپ به عنوان بخشی از مشارکت با شرکت Electrify America، ایستگاه‌های شارژ EV یا همان خودرو‌های الکتریکی را در مسیر‌های آفرود سراسر آمریکا نصب خواهد کرد. شارژرهای شبکه شارژ جیپ 4xe یا از پنل‌های خورشیدی استفاده می‌کنند یا به شبکه برق متصل خواهند کرد.

image

 

اولین ایستگاه‌ها در بهار امسال در دو ایالت یوتا و کالیفرنیا افتتاح خواهد شد. این شارژرها قرار است شارژر‌های سطح ۲ یا ۲۴۰ ولت باشند. جیپ گفته است باتری ۱۷ کیلووات ساعتی جیپ Wrangler 4xe خود را تقریبا طی ۲ ساعت کامل شارژ می‌کند.

شارژرها از طریق یک برنامه موبایل به صورت رایگان در اختیار صاحبان جیپ 4xe قرار میگیرد. این شارژر‌ها با بقیه‌ی خودرو‌های برقی نیز سازگار خواهد بود. طی سال آینده شارژرهای دیگر در مسیرهای آفرود سراسر ایالات متحده اضافه خواهد شد.

این خبر درست چند روز پس از رونمایی جیپ از کانسپت خود برای Wrangler تمام برقی به نام Magneto منتشر شد. به گفته جیپ طراحی آن بر اساس Jeep Wrangler Rubicon 2020 است، با یک موتور الکتریکی با ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور و ۲۸۵ اسب بخار قدرت، که با یک سیستم ۸۰۰ ولتی در چهار بسته باتری پخش می شود.

Rivian ، شرکت راه اندازی وسایل نقلیه الکتریکی مورد حمایت آمازون ، هفته گذشته گفت که قصد دارد ۱۰ هزار شارژر سریع خودروهای الکتریکی را در ایالات متحده و کانادا تا سال ۲۰۲۳ نصب کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)