خانهاخبار
اسپاتیفای اپلیکیشن دسکتاپش را جهت یکپارچگی بیشتر با نسخه موبایل آپدیت کرد

اسپاتیفای اپلیکیشن دسکتاپش را جهت یکپارچگی بیشتر با نسخه موبایل آپدیت کرد

آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن دسکتاپ و نسخه وب اسپاتیفای منتشر شده که تغییرات ظاهری و کاربردی بسیاری را به همراه دارد.
۱۴۰۰/۱/۷

اسپاتیفای اعلام کرد که آپدیت جدیدی برای نسخه کامپیوتر و وب خود منتشر کرده که تغییرات بسیاری را به همراه دارد. این بازطراحی بیشتر مربوط به ظاهر اپلیکیشن بوده و عده‌ای از قابلیت‌های این برنامه نیز جا‌به‌جا شده‌اند؛ اما مهم‌ترین تغییر در این بین، شباهت بیشتر به نسخه موبایل است.

image

 

این کمپانی سوئدی گفته ماه‌ها روی آپدیت جدیدش کار کرده است. گزینه جست‌وجو دیگر در نوار بالایی قرار ندارد و حالا بین گزینه‌های Home و Your Library است. گزینه‌های Browse و رادیو هم به منو سه نقطه در گوشه بالایی سمت چپ انتقال یافتند.

افزودن آهنگ‌ها به پلی‌لیست آسان تر شده و کافی است آهنگ مورد نظر خود را با ماوس به سمت پلی‌لیست ساخته شده برده و رها کنید.

image

 

یکی از بهترین آپشن‌های اسپاتیفای پریمیوم برای کاربرانش، امکان دانلود پلی‌لیست هایشان روی موبایل است. این قابلیت حالا به نسخه دسکتاپ نیز اضافه شده و یک گزینه دانلود در پلی‌لیست ها قرار گرفته است. میانبر‌های کیبوردی جدیدی نیز اضافه شده‌اند که میتوانید با فشردن Ctrl+? یا Command+? در مک آنها را مشاهده کنید.

آپدیت جدید اسپاتیفای به صورت رسمی منتشر شده اما ممکن است مدتی زمان ببرد تا در دسترس همه قرار گیرد. کاربران پی سی می‌توانند آن را از ویندوز استور یا حتی اپیک گیمز استور دانلود کنند و کاربران مک هم باید به سایت اسپاتیفای مراجعه کنند.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)