خانهاخبار
اپل به فکر ساخت نسخه‌ای مقاوم از اپل واچ مخصوص ورزشکاران است

اپل به فکر ساخت نسخه‌ای مقاوم از اپل واچ مخصوص ورزشکاران است

مدتی است شایعاتی در این زمینه وجود دارد که شرکت اپل به فکر گسترش مدل های اپل واچ بوده و بنا دارد نسخه‌ای بسیار مواقم از این ساعت را برای ورزشکاران حرفه‌ای عرضه کند.
۱۴۰۰/۱/۶

به نظر می‌رسد کمپانی اپل به فکر گسترش مدل‌های اپل واچ است و به گزارش بلومبرگ، این شرکت می‌خواهد نسخه‌ای از این ساعت را برای ورزشکاران حرفه‌ای، صخره‌نوردان و طبیعت‌گردان عرضه کند. این ساعت مانند سری جی‌شاک کاسیو، طراحی بسیار مقاومی در برابر ضربه خواهد داشت.

مدل‌های فعلی اپل واچ از آلومینیوم، فولاد و تیتانیوم ساخته شده‌اند. با این وجود تصور ساعتی با قاب مقاوم لاستیکی شاید چندان جذاب به نظر نرسد، ولی این متریال در برابر خراشیده شدن و ضربه مقاوم خواهد بود.

image

 

در سال ۲۰۱۵، اپل واچ در سه نسخه مختلف عرضه شد. ارزان ترین سری که اپل واچ اسپورت نام داشت؛ با بند ورزشی لاستیکی و بدنه آلومینیومی به بازار آمد و ظاهری مشابه اپل واچ های رده پایین امروزی داشت. اپل در نسل‌های آتی استفاده از نام اسپورت را متوقف کرد.

اپل واچ آلومینیومی بین دوندگان و افرادی که در باشگاه ورزش می‌کنند بسیار پر‌طرفدار است، اما به دلیل آسیب‌پذیر بودن برای افرادی که مایل به ورزش در فضای باز هستند گزینه چندان مناسبی نیست. برای مثال اگر صفحه شیشه‌ای و بدنه آلومینیومی آن در هنگام صخره‌نوردی با سنگی برخورد کند، بدون شک آسیب خواهد دید.

این ساعت جدید با استفاده از بدنه‌ای مقاوم در برابر ضربه و عناصر طبیعی و همچنین قابلیت ضد‌آبی تا ۵۰ متر اپل واچ‌های فعلی، محصول لایق‌تری برای به همراه داشتن نام اسپورت خواهد بود. البته برخی می‌گویند عده‌ای از کارکنان اپل، این مدل را اکسپلورر ادیشن نامیده‌اند.

گزارشات حاکی از این است که احتمالا این محصول تا پایین این سال به بازار بیاید؛ البته به این نیز اشاره می‌کنند که امکان لغو این پروژه نیز وجود دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)