خانهاخبار
گوشی ریلمی 8 گواهینامه NBTC را دریافت کرد

گوشی ریلمی 8 گواهینامه NBTC را دریافت کرد

گوشی ریلمی 8 توانسته گواهینامه NBTC که مربوط به فناوری 5G است را دریافت کند.
۱۴۰۰/۱/۵

روز گذشته شرکت چینی ریلمی از سری ریلمی ۸ خود رونمایی کرد که شامل ریلمی ۸ و ریلمی ۸ پرو است. هیچ یک از این دو گوشی هوشمند از فناوری 5G پشتیبانی نمی‌کنند، اما این شرکت قول داده که نسخه 5G را ارائه کند و اکنون این اتفاق توسط NBTC تایلند تایید شده است.

مرجع صدور گواهینامه تایلند هیچ یک از مشخصات ریلمی 8 ۵جی را فاش نکرده است، اما ظاهرا پای یک مدل ورزشی RMX3241 در میان است. مدل‌های 4G با کد RMX3085 مشخص می‌شوند که تفاوت میان آن‌ها را نشان می‌دهد. هنوز هیچ اطلاعاتی از جزییات ریلمی 8 ۵جی در دست نیست، اما به زودی شاهد اخبار بیشتری از آن خواهیم بود.  

image

ریلمی 8 در مدل 4G از پردازنده هلیو G95 بهره می‌برد که ۴، ۶ یا ۸ گیگابایت رم، تراشه اصلی را همراهی می‌کنند. حافظه ذخیره سازی نیز ۱۲۸ گیگابایت است. این گوشی هوشمند رابط کاربری Realme UI 2.0 را که مبتنی بر اندروید ۱۱ است، اجرا می‌کند. از دیگر مشخصات ریلمی 8 می‌توان به صفحه نمایش ۶.۴ اینجی فول اچ‌دی پلاس اشاره کرد که نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را داراست. در جلوی این نمایشگر یک حفره میزبان دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است و یک اسکنر اثر انگشت نیز برای امنیت بیشتر در زیر آن جانمایی شده است.

در پنل پشتی ریلمی 8 سیستم دوربین چهارگانه جاخوش کرده که متشکل از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۲ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است. انرژی گوشی جدید ریلمی را یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند که از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود و از شارژ ۳۰ واتی پشتیانی می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)