خانهاخبار
تصاویر سه‌بعدی از وان پلاس نورد جدید تغییرات کمی را نشان می‌دهد

تصاویر سه‌بعدی از وان پلاس نورد جدید تغییرات کمی را نشان می‌دهد

به تازگی تصاویر سه‌بعدی جدیدی از جانشین وان پلاس نورد به بیرون درز کرده که نشان از تغییرات کوچکی نسبت به نسل فعلی دارد
۱۴۰۰/۱/۴

شرکت وان پلاس دیروز از گوشی‌های پرچمدار خود در کنار ساعت هوشمند رونمایی کرد. سری وان پلاس ۹ که می‌تواند به گزینه‌ای ایده‌آل برای بسیاری از کاربران تبدیل شود. امروز خبرهایی از گوشی میان رده وان پلاس یعنی نورد به بیرون درز کرده است و احتمالا به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.  

image

جانشین وان پلاس نورد N10 که ممکن است وان پلاس نورد N1 نامیده شود با کد رمز Ebba شناخته می‌شود. جزییات این گوشی هنوز منتشر نشده، اما افشاگر معروف یعنی OnLeaks رندرهای سه‌بعدی را آماده کرده و اطلاعات بیشتری را به اشتراک گذاشته است. این گوشی از فریم فلزی بهره می‌برد و جنس پشت آن از پلاستیک خواهد بود. ابعاد وان پلاس نورد جدید ۱۶۲.۹ در ۷۴.۷ در ۸.۴ میلی‌متر است و اگر بیرون زدگی دوربین پشتی را محاسبه کنیم ضخامت آن به ۱۰.۳ میلی‌متر می‌رسد.

این ابعاد تقریبا مشابه ابعاد نسل فعلی است و در صفحه نمایش نیز همانگونه است. یک نمایشگر مسطح ۶.۴۹ اینچی با یک حفره در سمت چپ بالای نمایشگر که میزبان دوربین سلفی است. فعلا اطلاعات بیشتری از نرخ نوسازی و سایر ویژگی‌های نمایشگر در دست نیست. وان پلاس نورد از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری استفاده می‌کند و به نظر می‌رسد این ویژگی در نسل بعدی هم حفظ خواهد شد. خبرها حکایت از آن دارد که اسکنر اثر انگشت که در پشت گوشی بود، در نسل جدید به کناره‌ها می‌آید و با دکمه پاور ادغام می‌شود.   

بیشترین تغییر در پشت گوشی اتفاق افتاده جایی که چهار دوربین در نسل فعلی به سه دوربین کاهش پیدا کرده است. البته وان پلاس نورد از یک حسگر عمق سنج ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که باعث می‌شود تعداد دوربین‌ها زیاد باشد و شاید چندان تاثیری در روند عکاسی نداشته باشند. دوربین سوم در وان پلاس نورد N1 که با نام رمز Ebba شناخته می‌شود، یک علامت سوال بزرگ است و هنوز اطلاعاتی از آن منتشر نشده است. دوربین‌های اول و دوم نیز به احتمال بسیار زیاد دوربین‌های اصلی و فوق عریض خواهند بود.

گوشی میان ردوه وان پلاس سال گذشته یک برگ برنده برای این شرکت محسوب می‌شد و باید دید موفقیت آن را ادامه خواهد داد یا خیر.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)