خانهاخبار
این اولین عکس لو رفته از وان پلاس واچ است

این اولین عکس لو رفته از وان پلاس واچ است

اولین تصویر از اولین ساعت هوشمند OnePlus لو رفته که وان پلاس واچ را در رنگ مشکی و با بند سیلیکونی نمایش می‌دهد.
۱۴۰۰/۱/۱

انقدری وان پلاس را در این سال‌ها شناخته‌ایم که می‌توانیم با اطمینان بگوییم این شرکت عاشق تمام پوشش‌های خبری است که از محصولات معرفی نشده‌اش منتشر می‌شوند. پس از چندین و چند عکس و تصویر و خبر از سری گوشی‌های وان پلاس 9، حالا نوبت رسیده به اولین ساعت هوشمند این شرکت که تصویر آن لو برود و در صدر اخبار حضور داشته باشد. در حالی که تنها دو روز تا معرفی سری وان پلاس 9 و ساعت هوشمند وان پلاس واچ باقی مانده، اولین عکس از این ساعت هوشمند لو رفت. 

در تصویر زیر می‌توانید این ساعت را در رندر خبری مربوط به آن تماشا کنید. جالب اینجاست که این تصویر حتی توسط حساب کاربری خود وان پلاس هم ریتوییت شده تا مهر تاییدی بر این تصویر «مثلا» لو رفته بزنند.

image

 

با این تصویر رسما تایید شده که ساعت هوشمند وان پلاس از نمایشگر دایره‌ای شکل بهره خواهد برد و بند آن نیز به نظر سایز استاندارد ۲۰ میلی‌متری یا ۲۲ میلی‌متری دارد. احتمالا امکان تعویض آسان بند هم برای این ساعت در نظر گرفته می‌شود. 

چیزی که هنوز مشخص نیست، اندازه حاشیه‌های نمایشگر است زیرا حتی در این تصویر هم شاهد پس‌زمینه مشکی‌رنگ هستیم که با حاشیه‌های مشکی‌رنگ نمایشگر در هم آمیخته و تمایز آن‌ها از هم غیر ممکن است. دو دکمه در لبه سمت راست این ساعت هوشمند هم دیده می‌شود. میزان روشنایی نمایشگر و گرافیک واچ فیس هم به گونه‌ای است که گویا به حالت نمایشگر همیشه روشن آن نگاه می‌کنیم. 

همچنین از چیزهایی که تا به حال از این ساعت لو رفته، می‌دانیم که این محصول با سیستم‌عامل Wear OS همراه نیست و در عوض وان پلاس از یک سیستم‌عامل اختصاصی استفاده می‌کند. البته شاید این خبر برای بسیاری ناامید کننده باشد اما حداقل با سیستم عامل اختصاصی، گویا این ساعت می‌تواند تا یک هفته شارژدهی داشته باشد.

از ویژگی‌های دیگر این ساعت می‌توانیم به پایش ضربان قلب و پایش میزان اکسیژن خون یا همان SpO2 اشاره کنیم. امکان تشخیص خودکار فعالیت ورزشی و پایش خواب کاربر نیز برای وان پلاس واچ در نظر گرفته شده و یک مورد دیگر که از سخت‌افزار آن می‌دانیم، این است که این ساعت ۴ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. وان پلاس واچ گواهی IP68 را هم خواهد داشت که این ساعت را مقابل گرد و خاک قطرات آب مقاوم می‌کند رنگ‌هایی که این ساعت در آن‌ها عرضه خواهد شد نیز شامل مشکی و نقره‌ای می‌شود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)