خانهاخبار
رنگ بندی وان پلاس ۹ و ۹ پرو در تصاویر جدید مشخص شد

رنگ بندی وان پلاس ۹ و ۹ پرو در تصاویر جدید مشخص شد

تصاویر گوشی‌های وان پلاس ۹ و ۹ پرو در رنگ‌های مختلف به بیرون درز پیدا کرده است
۱۳۹۹/۱۲/۳۰

اخبار منتشر شده از گوشی‌های جدید وان پلاس، جایی برای رونمایی رسمی نگذاشته و می‌توان گفت بیشتر جزییات این گوشی‌های هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. در ادامه اخبار مربوط به وان پلاس ۹، امروز تصاویر بیشتری از رنگ بندی گوشی وان پلاس ۹ منتشر شد.

وان پلاس چندین بار تصاویر رسمی از سری ۹ وان پلاس را به اشتراک گذاشته و حتی رنگ‌ جدیدی را نیز به نمایش گذاشته است. اما این شرکت چینی دست خود را خالی نکرده است و برای روز رونمایی یک یا دورنگ را نگه داشته بود تا در روز معرفی به عنوان تیزر تبلیغاتی نمایش دهد، البته اگر افشاگران محترم نکته‌ای برای رونمایی باقی بگذارند!

امروز یکی از افشاگران معروف دنیای فناوری یعنی EvLeaks@، بار معرفی رسمی را از روی دوش وان پلاس برداشته و رنگ بندی این گوشی را منتشر کرده است. در تصاویر می‌توانید وان پلاس ۹ و ۹ پرو را مشاهده کنید. گوشی وان پلاس ۹ در رنگ‌های مشکی و بنفش دیده می‌شود و مدل پرو در رنگ‌های نقره‌ای و سبز دیده می‌شوند.  

البته کارشناسان می‌گویند احتمالا یک رنگ دیگر نیز وجود داشته باشد و نسخه وان پلاس ۹ در رنگ آبی هم عرضه خواهد شد. در رندرهای قبلی این رنگ مشاهده شده بود. رنگ آبی را می‌توان به نوعی سنت وان پلاس دانست چراکه از زمان معرفی وان پلاس ۷ پرو، همیشه یک رنگ آبی وجود داشته به جز وان پلاس ۸تی که استثنا محسوب می‌شود. حتی وان پلاس نورد هم از رنگ آبی بهره می‌برد. یکی دیگر از سنت‌های وان پلاس که معمولا چند روز قبل از رونمایی رسمی اتفاق می‌افتد، انتشار عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی‌های جدید است. امروز نیز این اتفاق رخ داده و عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی‌های جدید وان پلاس منتشر شده است.  

پیش از این مدیرعامل شرکت از جزییات مربوط به دوربین، نمایشگر و شارژ سریع پرده برداری کرده بود. لازم به ذکر است سری وان پلاس ۹ قرار است در تاریخ ۳ فروردین رونمایی شود.  

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیان

۱۳۹۹/۱۲/۳۰
چیزی ک من توی بررسی های تخصصی این گوشی توی یوتیوب دیدم همه به اتفاق موافق این بودن ک لبه های ایج یا خمیده صفحه نمایش این گوشی خیلی مزاحمه و دائم ناخواسته دستتون ب چیزایی میخوره ک مزاحم کارتون میشه وقتی یه گوشی نسبت صفحه نمایشش به بدنه بیشتر میشه باید بفکر تاچ های ناخواسته هم باشن ولی توی بررسی های این گوشی همه میگن ک دائم تاچ لبه های گوشی مزاحم کار کردن با گوشی میشه / البته من چیزی ک دیدم و شنیدم رو میگم خودم تجربه کار کردن با این گوشی رو ندارم فقط میخواستم بخرمش ک توی یوتیوب بررسی هاشو ک دیدم پشیمون شدم و رفتم سراغ آیفون 11 و الان بعد چند ماه کار کردن با آیفون و سیستم عامل ios متوجه شدم ک یک عمر پولمو با خرید گوشیهای پرچمدار اندرویدی هدر دادم و تازه میفهمم ک یه گوشی هوشمند چیه و چرا اینقد آیفون و آی او اس محبوبه / بنظرم اگ شما هم میخواید گوشیهای پرچمدار اندرویدی بخرید بجاش برید سراغ آیفون فقط کافیه یکبار آیفون دستتون بگیرید تا دیگه خودتون میلی ب گوشیهای اندرویدی نداشته باشید گول مشخصات گوشیهای پرچمدار اندرویدی رو نخورید ک چیزی جز تبلیغات و بازی کردن با تفکر کاربر نیست / درسته آیفون یذره گرونتره و روی کاغذ مشخصاتش خیلی بنظر پایینتر از پرچمدارای اندرویدی بنظر میاد اما وقتی با آیفون و آی او اس کار کنید تازه متوجه میشید این اعدادو ارقامی ک توی معرفی پرچمدارای اندرویدی روی کاغذ مینویسن چیزی جز تبلیغات نیست و سیستم عامل آیفون حتی روی گوشیهای 5 سال پیش این شرکت خیلی خیلی بهترو روانترو و زیباتر از اندروید 10 و گوشیهای جدید اندرویدی هستش / البته تا باهاش کار نکنید متوجه این موضوع نمیشید حتی با دیدن بررسی هاش توی وب هم اینو درک نمیکنید فقط باید خودتون گوشیو دستتون بگیرید باهاش کار کنید تا بفهمین چی میگم