خانهاخبار
مدیرعامل آنر: سری جدید آنر مجیک از سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود!

مدیرعامل آنر: سری جدید آنر مجیک از سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود!

مدیرعامل آنر در یک مصاحبه مفصل با یک رسانه محلی در چین، رسما گفته که پرچمدار جدید آنر حتی از سری میت و P هواوی هم بهتر خواهد بود!
۱۳۹۹/۱۲/۲۹

George Zhao، مدیرعامل شرکت آنر، مصاحبه‌ای طولانی با یک خبرگزاری محلی در چین داشته و برخی از چالش‌هایی که پیش روی شرکتش قرار دارد در کنار برنامه‌های که برای آینده در نظر گرفته را شرح داده است. آنر که زیرمجموعه‌ای از برند هواوی بود، چندی پیش خود را از این شرکت جدا کرد و به برندی مستقل تبدیل شد. اخیرا این شرکت همکاری خود با کوالکام را هم آغاز کرده و در خبرها نیز داشتیم که پرچمدار بعدی آنر با اسنپدراگن 888 از راه خواهد رسید و این گوشی از سری گوشی‌های آنر مجیک خواهد بود. 

بمب خبری مصاحبه اخیر اما جایی بود که مدیرعامل آنر رسما اعلام کرد که سری پرچمداران جدید Honor Magic با این هدف ساخته می‌شوند تا بسیار بهتر از گوشی‌های هواوی میت و هواوی P باشند!

آنر مجیک 2 که آخرین گوشی بود که از سری مجیک معرفی شد

Zhao اینطور توضیح داده که جدایی آنر از هواوی در کمال احترام بوده و حتی Ren Zhengfei، مدیرعامل هواوی نیز در مراسم جدایی این دو شرکت، سخنرانی با احترامی ادا کرده بوده است. حالا اما هر کدام از این برندها راه خودشان را خواهند رفت. آنر که مخصوصا در کنار آغاز همکاری‌اش با کوالکام، سراغ مذاکره با دو شرکت AMD و اینتل هم رفته تا بتواند از پردازنده‌های این دو در لپ‌تاپ‌هایش استفاده کند.

در این مصاحبه به هیچ دستگاه خاصی اشاره نشده است و در عوض مدیران ارشد آنر، درباره چالش‌هایی که پیش روی این برند است صحبت کرده‌اند. این چالش‌ها حتی مواردی مثل جابه‌جایی به دفاتر جدید، تیم‌های جدید و ساخت یک واحد مستقل تحقیق و توسعه را شامل می‌شوند.

image

اما خب با تمام این حرف‌ها، مدیران آنر در مورد پرچمدار بعدی این شرکت این وعده را دادند که هم دوربین‌های بهتری نسبت به قبل داشته باشاند و هم پردازنده‌های بهتری در آن‌ها استفاده شود. در حال حاضر تیم‌های مختلف این شرکت با دو شرکت کوالکام و گوگل همکاری می‌کنند تا بتوانند گوشی‌هایی عالی توسعه دهند. شما درباره آینده آنر چه فکر می‌کنید؟ آیا تا یکسال آینده آنر می‌تواند گوشی‌هایی بهتر از محصولات هواوی بسازد و به بازار عرضه کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)