خانهاخبار
HMD تایید کرد که گوشی بعدی نوکیا فروردین ماه از راه می‌رسد

HMD تایید کرد که گوشی بعدی نوکیا فروردین ماه از راه می‌رسد

با اینکه تا اینجای سال 2021 نوکیا تنها یک گوشی معرفی کرده اما گویا اواخر فروردین ماه، سه گوشی هوشمند جدید نوکیا معرفی خواهند شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

شرکت HMD Global که صاحب امتیاز برند نوکیا است، تا به اینجای 2021 تنها یک گوشی معرفی کرده است اما سال نوکیا و HMD هنوز آغاز نشده است. آنطور که اعلام شده، گوشی‌های جدید نوکیا در تاریخ 19 فروردین سال آینده از راه می‌رسند. گوشی‌های جدید این برند قرار است نام‌گذاری بهتری داشته باشند و از ترکیب یک حرف انگلیسی به اضافه عدد برای معرفی آن‌ها استفاده خواهد شد. 

سه گوشی که انتظار می‌رود معرفی شوند، به ترتیب با نام‌های نوکیا G10، نوکیا X10 و نوکیا X20 شناخته خواهند شد. سری جی قرار است گوشی‌های پایین‌رده باشند و سری ایکس هم قرار است میزبان گوشی‌های میان‌رده نوکیا باشد.

image

اطلاعاتی که تا به حال از این سه گوشی لو رفته، نشان می‌دهند که نوکیا جی 10 قرار است با پردازنده مدیاتک P22 همراه باشد و با قیمت 140 یورویی به بازار عرضه شود. همچنین گفته شده دو گوشی نوکیا ایکس 10 و ایکس 20 هم قرار است با پشتیبانی از 5G از راه برسند. در مورد پردازنده حدس زده شده که هر دو گوشی با اسنپدراگن 480 همراه هستند اما بعید نیست مدل ایکس 20 را با پردازنده اسنپدراگن 690 ببینیم.

قیمت‌های لو رفته برای دو گوشی سری ایکس نیز بسیار بالا هستند. گفته شده این دو گوشی بین 300 تا 350 یورو قیمت دارند که برای این مشخصات سخت‌افزاری، واقعا قیمت زیادی است. اما خب سه هفته تا معرفی این گوشی‌ها باقی مانده و ممکن است این اطلاعات هم درست نباشند. چیزی که درست است این است که نوکیا در عرضه گوشی‌های 5G از رقبا عقب مانده است. این شرکت تا به حال تنها یک گوشی 5G عرضه کرده که نوکیا 8.3 است. 

هنوز مشخص نیست که چه بر سر دیگر گوشی‌های نوکیا خواهد آمد و آیا نام آن‌ها در نسل‌های بعدی تغییر می‌کند یا به طور کلی با سری جدیدی جایگزین می‌شوند. در هر صورت هرچه باشد، تا 19 فروردین چیزی باقی نمانده و آن زمان مشخص می‌شود که برنامه HMD برای گوشی‌های آینده‌اش به چه شکل است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)