خانهاخبار
ویوو IQOO Neo5 با پردازنده اسنپدراگن 870 معرفی شد

ویوو IQOO Neo5 با پردازنده اسنپدراگن 870 معرفی شد

شرکت ویوو امروز یک گوشی گیمینگ جدید با پردازنده اسنپدراگن 870 معرفی کرده که ویوو IQOO Neo5 نام دارد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۷

شرکت ویوو امروز از گوشی جدید گیمینگ خود با نام IQOO Neo5 رونمایی کرده که با پردازنده اسنپدراگن 870 همراه است. این گوشی درواقع اولین محصول ویوو است که با این پردازنده به بازار عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات هیجان‌انگیز IQOO Neo5 می‌توانیم به سرعت شارژ بسیار بالا، نمایشگر 120 هرتزی و نرخ حساسیت به لمس 1000 هرتزی اشاره کنیم.

image

ویوو IQOO Neo5 از نمایشگر 6.62 اینچی OLED استفاده می‌کند و رزولوشن آن نیز فول‌اچ‌دی پلاس است. همچنین این پنل جذاب توانسته گواهی پخش HDR10+ را هم دریافت کند و حداکثر روشنایی آن نیز به 1300 نیتس می‌رسد. در درون این گوشی و در کنار پردازانده اسنپدراگن 870 نیز می‌توان 8 یا 12 گیگابایت رم انتخاب کرد که به ترتیب صاحب 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 هم می‌شوید.

image

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های اینا گوشی گیمینگ، شارژر 66 واتی آن است که برای شارژ باتری 4400 میلی‌آمپری گوشی درون بسته‌بندی آن قرار گرفته است. همچنین این شارژر می‌تواند دستگاه‌های دیگر که از تکنولوژی USB PD برای شارژ استفاده می‌کنند را با با سرعت 45 وات شارژ کند. برای مثال با این شارژر می‌توان تمامی مدل‌های مک بوک ایر کنونی اپل را شارژ کرد!

دوربین‌های این گوشی اما به اندازه دیگر ویژگی‌هایش جذاب نیستند. ویوو IQOO Neo5 از یک سنسور 48 مگاپیکسلی با لنزی با دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لنز الترا واید و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر هم در بخش پشتی این گوشی حاضر هستند. دوربین سلفی گوشی هم سنسوری 16 مگاپیکسلی دارد که درون یک حفره در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

این گوشی با رابط کاربری OriginOS همراه است و ویوو ویژگی Multi-Turbo 5.0 را هم برای آن در نظر گرفته که عملکرد سخت‌افزاری در بازی‌ها بهبود می‌بخشد. این گوشی جذاب از تاریخ دوم فروردین ماه سال آینده و با قیمت حدودی 385 دلار، عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)