خانهاخبار
ساعت هوشمند هواوی واچ فیت Elegant معرفی شد

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت Elegant معرفی شد

شرکت هواوی امروز نسخه جدیدی از ساعت هوشمند واچ فیت خود معرفی کرده که جنس بدنه و بند آن با مدل‌های قبلی متفاوت است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

ساعت هوشمند هواوی به جز چند تفاوت جزئی، فرقی با نسل قبلی ندارد! در واقع این شرکت امروز از ساعت هوشمند هواوی واچ فیت Elegant پرده‌برداری کرد که همان واچ فیت اکتیو است که تابستان گذشته معرفی شده بود اما این بار بدنه‌ای از جنس استیل و بند‌هایی با جنس جدید دارد.

اصلی‌ترین تفاوت این مدل با مدل قبلی، بدنه‌ای از جنس استیل صیقل خورده است که زیبایی بیشتری نسبت به بدنه آلومینیومی نسل قبلی دارد. همچنین بند این ساعت از جنس fluoroelastomer است که نوعی سیلیکون به حساب می‌آید. هواوی واچ فیت Elegant در دو رنگ Frosty White و Midnight Black عرضه می‌شود که در اولی، بدنه استیل طلایی رنگ است و بند ساعت سفید و در دومی، بدنه نقره‌ای تیره است و بند، مشکی‌رنگ.

این جنسی که برای بند سیلیکونی انتخاب شده، نوع متفاوتی از سیلیکون است که مقاومت بیشتری دارد. به طور مشخص، fluoroelastomer در مقابل گرما، مایعات، چربی و کشیده شدن، مقاومتش بیشتر است. طبیعتا این جنس از سیلیکون کمی گران‌تر هم هست اما در عوض بندی دریافت می‌کنید که در طول زمان کمتر آسیب می‌بیند.

image

 

از نظر مشخصات فنی، هواوی واچ فیت Elegant با یک نمایشگر ۱.۶۴ اینچی مستطیلی AMOLED همراه است و در کناره بدنه ساعت هم یک دکمه قرار گرفته است. رابط کاربری این ساعت بر پایه سیستم عامل Lite OS خود هواوی است و این ساعت با پردازنده Kirin A1 همراه است. کم مصرف بودن این پردازنده و سیستم عامل، موجب شده تا باتری با یک بار شارژ بتواند ۱۲ روز شارژدهی روی این ساعت داشته باشد.

هواوی واچ فیت Elegant از جی‌پی‌اس داخلی نیز بهره می‌برد. امکان مانیتور کردن ضربان قلب به صورت دائمی روی آن وجود دارد و پایش اکسیژن خون نیز با این ساعت امکان‌پذیر است. ویژگی‌های سلامتی این ساعت هم مواردی مثل ۱۲ تمرین انیمیشنی، ۹۶ حالت تمرین، پایش قاعدگی زنان و ویژگی پایش خواب کاربر یا همان Huawei TruSleep 2.0 را شامل می‌شود. 

image

هواوی این ساعت ر از ده روز دیگر در بریتانیا و با قیمت ۱۱۰ پوند عرضه می‌کند. احتمالا در طی ماه‌های آینده شاهد عرضه این ساعت در بازار کشورمان نیز خواهیم بود. شما در مورد این نسخه جدید هواوی واچ فیت چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)