خانهاخبار
قیمت پوکو ایکس 3 پرو پیش از معرفی لو رفت!

قیمت پوکو ایکس 3 پرو پیش از معرفی لو رفت!

دقیقا 6 روز پیش از رونمایی رسمی از پوکو ایکس 3 شیائومی قیمت یورویی این محصول توسط یک خرده فروش اروپایی مشخص شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۶

برند پوکو که روزی زیرمجموعه شیائومی بود، 6 روز دیگر یعنی در تاریخ 22 مارچ مصادف با دوم فروردین ماه، رویدادی را برگزار خواهد کرد که در خلال آن، از محصول جدید خود با نام پوکو ایکس 3 پرو رونمایی خواهد کرد.

آن چنان که از نام این گوشی هوشمند برمی‌آید، با برادر یا نسخه پیشرفته Poco X3 روبرو هستیم. بسیاری از مشخصات سخت‌افزاری این محصول به لطف شایعات، در رسانه‌های خبری منتشر شده است و حالا نوبت به افشای شیوه قیمت گذاری و ارزش نهایی آن رسیده است.

image

 

البته هنوز مشخص نیست که این تصویر کاملا موثق و معتبر باشد، اما لیستی که مشاهده می‌کنید توسط یک خرده فروش اروپایی منتشر شده و همان طور که می‌بینید، مدل پایه پوکو ایکس 3 پرو با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قیمت 269 یورویی همراه خواهد بود.

مدل دوم این محصول با 8 گیگابایت رم و حافظه داخلی 256 گیگابایتی نیز با قیمت 319 یورویی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. آنچنان که از این لیست تازه منتشر شده برمی‌آید، گوشی هوشمند پوکو ایکس 3 پرو در سه رنگ برنز متالیک، آبی یخی و فانتوم بلک عرضه خواهد شد.

پیش بینی می‌شود که پردازنده اسنپدراگون 860 به عنوان قلب تپنده پوکو ایکس 3 پرو ایفای نقش کند. طبق شنیده‌ها، این تراشه مدل بروز شده اسنپدراگون 855 پلاس است که در سال 2019 شاهد عرضه آن به بازار بودیم. از جمله مشخصات سخت‌افزاری Poco X3 Pro که به عنوان شایعات مطرح شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگری با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی
  • دوربین چهارتایی با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و ترکیب لنزهای اولترا واید، ماکرو و تشخیص عمق
  • باتری با حداقل ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی

تنها 6 روز تا موعد رونمایی از پوکو ایکس 3 پرو باقی مانده است. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در نهایت، چه محصولی به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و مسئولان شیائومی چه خوابی برای طرفداران این اسمارت فون دیده‌اند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)