خانهاخبار
اچ تی سی وایلدفایر E3 معرفی شد

اچ تی سی وایلدفایر E3 معرفی شد

اچ تی سی هنوز هم زنده است و امروز یک گوشی میان‌رده جدید از سری وایلدفایر معرفی کرده که HTC Wilfire E3 نام دارد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

روزهای درخشان و خوب اچ تی سی به پایان رسیده اما این شرکت هنوز دست از تلاش برنداشته و امروز یک گوشی میان رده جدید با نام اچ تی سی وایلدفایر E3 معرفی کرد. این گوشی میان‌رده چهار دوربین دارد، یک باتری پرظرفیت را در درون خود جای داده و با چیپست مدیاتک همراه است.

image

وایلدفایر E3 با پردازنده مدیاتک Helio P22 همراه است که یک چیپست هشت هسته‌ای است. سرعت پردازشی این چیپست هم روی دو گیگاهرتز تنظیم شده است. در کنار این پردازنده ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و حافظه داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی قرار است. همچنین با استفاده از microSD می‌توان تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر به حافظه این گوشی اضافه کرد.

نمایشگر 6.5 اینچی این گوشی از نوع LCD است و رزولوشن اچ‌دی‌ پلاس دارد. از آنجایی که جایی برای سنسور اثر انگشت در جلوی این گوشی وجود ندارد، این سنسور به بخش پشتی گوشی راه پیدا کرده است.

image

صحبت در مورد بخش پشتی گوشی شد و برویم سراغ چهار دوربین این گوشی. دوربین اصلی اچ تی سی وایلدفایر E3 یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی دارد و در کنار آن، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی التراواید قرار گرفته است. در نهایت دو دوربین دو مگاپیکسلی هم حاضر هستند که یکی برای عکاسی ماکرو است و دیگری برای سنجش عمق میدان در عکس‌های پرتره. دوربین سلفی این گوشی نیز ۱۳ مگاپیکسلی است که درون یک بریدگی قطره مانند در بالای نمایشگر دیده می‌شود.

این گوشی با یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری همراه است که از طریق پورت USB-C گوشی شارژ می‌شود. دیگر اتصالات این گوشی مواردی را مثل  بلوتوث 4.2، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، وای‌فای 802.11 a/b/g/n/ac با دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز و LTE برای دو سیم‌کارت شامل می‌شود. سیستم عامل این گوشی هم اندروید ۱۰ است.

image

اچ تی سی وایلدفایر E3 در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود. قیمت و زمان عرضه این محصول نیز هنوز مشخص نیست. شما درباره این گوشی چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)