خانهاخبار
سامسونگ گلکسی A82 در اسناد گوگل مشاهده شد

سامسونگ گلکسی A82 در اسناد گوگل مشاهده شد

گوگل به تازگی برخی از اسناد خود را بروز کرده که در میان آن‌ها گوشی هایی همچون گلکسی A82 وجود دارد که هنوز معرفی نشده‌اند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۵

گوگل هرچند وقت اسناد پشتیبانی خود را بروز می‌کند و گوشی‌هایی که از برخی ویژگی‌ها در سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند در میان این اسناد یافت می‌شود. امروز گوگل این بروزرسانی را انجام داده و نام چند گوشی معرفی نشده همچون گلکسی A82 و LG Stylo 7، در میان این اسناد به چشم می‌خورد.

در این اسناد نام هفت سازنده مختلف گوشی اندرویدی به چشم می‌آید که سامسونگ و ال جی نیز در میان آن‌ها دیده می‌شوند. غول جست‌و‌جوی دنیا، فهرستی از دستگاه‌های سازگار با واقعیت مجازی سرویس گوگل پلی استور که قبلا با نام ARCore شناخته می‌شد، منتشر کرده که به تجربه‌ واقعیت افزوده، مانند حیوانات سه‌بعدی موجود در بخش جست‌و‌جوی گوگل کمک می‌کند. در این فهرست شاهد برخی از دستگاه‌های برتر اندرویدی به همراه برخی از مدل‌های کمتر شناخته شده هستیم که در میان آن‌ها نام آیفون‌های اخیر نیز به چشم می‌خورد.  

image

این فهرست شامل ۲۳ دستگاه اندرویدی است که از خدمات AR پشتیبانی می کنند، که اکثر آن‌ها به تازگی معرفی شده‌اند. با این حال، نیمی از موارد جدید اضافه شده، دستگاه‌هایی هستند که هنوز عرضه نشده‌اند یا حتی در برخی موارد رونمایی از آن‌ها نیز صورت نگرفته است.

  • ایسوس Zenfone 8 Flip
  • ال جی  Stylo 7
  • موتورولا موتو جی ۱۰۰
  • اوپو رینو A5
  • اوپو رینو ۵ پرو پلاس 5G Bosch
  • realme 8 Pro
  • سامسونگ گلکسی A 52 4G
  • سامسونگ گلکسی A 72 4G
  • سامسونگ گلکسی A 82 5G
  • TCL 20 Pro 5G
  • ZTE Z6650S

گوگل در اقدامی که حالا انتظارش می‌رفت نام این ۲۳ دستگاه اندرویدی از جمله مدل‌هایی که قبلا عرضه شده‌اند همچون موتورولا موتو جی را از اسناد خود حذف کرده است. بدون شک اواخر امسال گوشی‌های نام برده شده در فهرست، توسط شرکت‌های سازنده‌شان معرفی و به بازار عرضه خواهند شد، که از میان آن‌ها می‌توان به ال جی Stylo 7 اشاره کرد.

از گوشی‌های برجسته‌ این فهرست می‌توان به سری A سامسونگ اشاره کرد که با A72 4G، A52 4G و A82 5G پا به بازارهای مختلف خواهد گذاشت. از دیگر سازندگان اندوریدی می‌توان به ال جی نیز اشاره کرد که به نظر قرار است جانشینی برای Stylo 6 معرفی کند. قابل ذکر است سری Stylo به خاطر قیمت مقرون به صرفه بودن و بهره جستن از قلم داخلی، توانسته جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند.

طرفداران Oppo باید از دیدن نام شرکت مورد علاقه‌شان در این فهرست خوشحال باشند چرا که این شرکت نیز قرار است با گوشی‌های سری Reno 5، کاربرانش را ذوق زده کند. گوشی Reno 5A و مدل بالا رده Reno 5 Pro+ 5G Bosch در این فهرست مشاهده می‌شود که مشخص نیست کلمه Bosch در گوشی دوم به چه معناست و باید منتظر ماند و دید که شرکت اوپو به چه چیزی اشاره داشته است.

از آنجا که صفحه پشتیبانی صرفا به قابلیت‌های واقعیت افزوده این تلفن‌ها پرداخته است، هیچ جزییات دیگری درباره دستگاه‌های مورد انتظار ال جی Stylo 7 و سامسونگ گلکسی A82 5G در دست نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)