خانهاخبار
اپلیکیشن تلگرام به قابلیت‌های کلاب هاوس مجهز می‌شود!

اپلیکیشن تلگرام به قابلیت‌های کلاب هاوس مجهز می‌شود!

توسعه دهندگان تلگرام در حال کار روی قابلیت جدیدی هستند تا اتاق‌های صوتی (مانند ClubHouse) را به تلگرام بیاورند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۴

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید اخیرا اپلیکیشنی با نام کلاب هاوس مانند به شدت در حال رشد کردن بوده و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد آن به صورت روزانه در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود. اتاق‌های صوتی، مهم‌ترین و پرطرفدارترین ویژگی کلاب هاوس است که مانند استوری‌های اسنپ چت، در حال کپی شدن توسط اپلیکیشن‌های دیگر (از جمله تلگرام) است.

این ویژگی به مرور در حال همه گیری بوده و روز به روز کاربران و استفاده کنندگان از آن در حال افزایش است. به گزارش وب سایت WA Beta Info، توسعه دهندگان تلگرام نیز به دنبال اضافه کردن چنین قابلیتی به مسنجر محبوب و پرطرفدار خود هستند.

image

 

تلگرام اخیرا قابلیت Voice Chats را به کانال‌های تلگرامی اضافه کرد و به این ترتیب کاربران عضو کانال‌ها قادر بودند تا چت‌های صوتی با یکدیگر داشته باشند. اما به کمک قابلیت جدید اضافه شده، اعضای گروه‌ها نیز می‌توانند از این امکان استفاده کرده و مانند کلاب هاوس، از اتاق‌های صوتی دلخواه‌شان استفاده کنند.

البته برای استفاده از این امکان، قابلیت‌های مدیریتی مختلفی باید در نظر گرفته شود که اپلیکیشن کلاب هاوس، می‌تواند یک نمونه فوق العاده برای کپی برداری به حساب آید.

نظر شما در مورد اضافه شدن قابلیت اتاق‌های صوتی به تلگرام چیست؟ آیا این موضوع باعث می‌شود تا به کاربران این مسنجر محبوب اضافه شود؟ شما به عنوان یکی از کاربران تلگرام، آیا حاضر به استفاده از چنین قابلیتی هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما و دیگر خوانندگان رسانه خبری جی اس ام به اشتراک بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۳۹۹/۱۲/۲۵
وقتی واتساپ وویس کال به اون خوبی و قدرتمندی هست کلاب و هاوس و Wb به چه دردی میخوره