خانهاخبار
خبری از سری‌های قابل تعویض در ایرپادز جدید نیست

خبری از سری‌های قابل تعویض در ایرپادز جدید نیست

یکی از محصولات قابل انتظار برای مراسم پیش روی اپل، ایرپادز ۳ است که به تازگی عکس های بیشتری از آن منتشر شده و ظاهرا خبری از سری‌های قابل تعویض در آن نیست.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

اکثر خبرنگاران و رسانه‌های حوزه‌ فناوری درباره‌ رویداد پیش روی اپل که در تاریخ ۳ فروردین است، هم نظر هستند و به نظر می‌رسد یکی از محصولات مورد انتظار ایرپاد جدید باشد. دیروز عکس‌های جدیدی از این محصول به رسانه‌ها راه یافته بود و امروز حتی عکس‌های بیشتری از ایرپادز ۳ منتشر شده است.

image

 

عکس‌های جدیدی که از ایرپادز ۳ لو رفته، نشان می‌دهد که سری این هدفون‌ها غیر قابل تعویض است. با این تفاسیر اگرچه ایرپادز ۳ از دور شبیه به ایرپادز پرو است اما شکل سری این هدفون‌ها، مثل نسل اول ایرپادز می‌ماند که سری سیلیکونی برای قرار گرفتن در گوش نداشت.

عکس‌هایی که در این پست می‌بینیم، توسط وب‌سایت خبری 52audio منتشر شده‌اند. در چند هفته گذشته تصاویر زیادی از ایرپادز ۳ به بیرون درز پیدا کرده اما عکس‌های امروز، واضح‌ترین تصاویری هستند که از این هدفون لو رفته. طراحی نسل سوم ایرپادز اپل به وضوح از ایرپادز پرو با ساق‌های کوتاه‌تر، کیس شارژ کوتاه و سنسورهای جدید الهام گرفته است.  

سوالی که تا به امروز برای بسیاری از افراد وجود داشت، این بود که آیا نسل جدید ایرپادز مثل ایرپادز پرو دارای سری‌های سیلیکونی می‌شود یا خیر. حالا همین تصاویری که امروز لو رفته، نشان می‌دهد که ساختار سری این هدفون‌ها مثل نسل‌های قبلی است. درواقع نسل سوم ایرپادز مثل ترکیبی از ایرپادز پرو و ایرپادز معمولی به حساب می‌آید. وقتی ایرپادز نسل ۳ را در گوش افراد ببینیم، احتمالا تشخیص آن از ایرپادز پرو سخت خواهد بود اما از نزدیک، تفاوت‌ها کاملا مشهود هستند.  

image

52audio خاطرنشان می‌کند که ایرپادز جدید از همان تراشه H1 که در نسل دوم ایرپادز و ایرپادز پرو دیده بودیم، استفاده می‌کند. همچنین ویژگی حذف نویز فعال نیز در این مدل وجود نخواهد داشت. شارژدهی باتری این ایرپادز نیز گفته شده با مدل‌های کنونی برابر و در حدود ۵ ساعت خواهد بود. کیس شارژر هم می‌تواند تا ۲۴ ساعت عمر باتری اضافه برای این هدفون به همراه دشته باشد.

جدا از این موارد، ایرپادز نسل سوم دارای شکل جدیدی از سنسور مجاورت هستند که خروجی‌های کوچک روی هدفون را احاطه کرده‌اند. چینش این سنسور مجاورت شبیه به ایرپادز پرو است و سنسورهای اضافی دیگر هم در زیر هدفون قرار گفته‌اند. همچنین کنترل صدا و تماس نیز به کمک قسمت فورس‌تاچی که روی دسته هدفون قرار گرفته و مثل ایرپادز پرو است، انجام می‌شود. 

image

 

طراحی ایرپادز جدید کاملا بروز شده اما نسبت به ایرپادز پرو، شاهد تغییر بنیادینی نیستیم. با توجه به اینکه با هدفون ارزان‌تری هم روبرو هستیم، طبیعی است که ویژگی مثل نویز کنسلینگ فعال را نداشته باشیم.

در پایان باید بگوییم انتظار می‌رود این هدفون‌ها در تاریخ سوم فروردین و طی مراسمی، رسما معرفی شوند. شما درباره ایرپادز ۳ چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدیاری

۱۳۹۹/۱۲/۲۴
یعنی عاشق این ایرپاد هایی هستم که سَری لاستیکی ندارند .