خانهاخبار
گوگل کروم 89 برای اندروید عرضه شد

گوگل کروم 89 برای اندروید عرضه شد

گوگل کروم نسخه ۸۹ برای اندروید عرضه شد که در مصرف رم بهینه‌تر عمل می‌کند و همین باعث می‌شود عملکرد کلی این مرورگر بهتر از قبل باشد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

هرچه از عمر سیستم عامل اندروید می‌گذرد، گوگل سعی در بهبود آن دارد و در همین راستا به تازگی یک بروزرسانی برای کروم منتشر کرده که سرعت و عملکرد آن را بهبود بخشیده است. گوگل با عرضه‌ی مرورگر کروم نسخه ۸۹ سرعت و مدیریت حافظه بهتر را برای کاربران این مرورگر اندرویدی هدیه آورده است.

آخرین به‌روزرسانی گوگل کروم برای اندروید باعث شده سرعت بارگذاری صفحات ۱۳ درصد بهتر شود و همچنین مدیریت حافظه بهتری را برای این مرورگر به ارمغان آورده است. تب‌های رها شده توسط کاربران یا به اصطلاح فریز شده، اکنون در یک نسخه سبک وزن ذخیره می‌شود که به اندازه‌ی یک اسکرین شات از صفحه حجم دارد و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. همچنین در همین حال، این تب‌ها از اسکرول، بزرگنمایی و ضربه زدن روی پیوندها پشتیبانی می‌کنند.

 

image

گوگل در ادامه توضیح می‌دهد این کار به کاربر کمک می‌کند تا در هنگام بارگیری صفحه وب در پس زمینه‌، پاسخگویی بیشتری را احساس کند. علاوه بر این، کروم جدید برای اندروید در کنار استفاده بهینه‌تر از حافظه را و کاهش خرابی‌ها، در هنگام راه‌اندازی نیز ۷.۵ درصد سریعتر راه‌اندازی می‌شود. گوگل همچنین ادعا می‌کند این مرورگر در عملکرد مرور وب ۲۲ درصد سریع‌تر، در رندر کردن ۸ درصد سریع‌تر و در عملکرد GPU سه درصد سریع‌تر است.

همچنین از حالا دستگاه‌هایی که اندروید ۱۰ و بالاتر و ۸ گیگابایت حافظه رم یا بیشتر دارند، می‌توانند از نسخه ۶۴ بیتی گوگل کروم بهره ببرند. نسخه ۶۴ بیتی از مرورگر گوگل کروم اندروید، در بارگذاری صفحات وب حدود ۸.۵ درصد سریع‌تر و در اسکرول کردن هم ۲۸ درصد روان‌تر است و در کل تاخیر کمتری در این نسخه از کروم دیده می‌شود. 

همچنین نسخه‌ی ۶۴ بیتی گوگل کروم که برای دستگاه‌های دارای اندروید ۱۰ و بالاتر که از ۸ گیگابایت رم یا بیشتر بهره می‌برند، مجوزهایی صادر شده است. مرورگر کروم ۶۴ بیتی، بارگذاری صفحات را ۸.۵ درصد سریعتر و پیمایش را ۲۸ درصد روان‌تر انجام می‌دهد و تاخیر کمتری را نوید می‌دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۳۹۹/۱۲/۲۵
ایول ادامه بدید