خانهاخبار
تاریخ معرفی ایرپادز 3 لو رفت

تاریخ معرفی ایرپادز 3 لو رفت

یکی از افشاگران مشهور اپلی، Kang، به تازگی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرده که نسل جدید ایرپادز که به نام ایرپادز 3 شناخته می‌شود، تا چند روز آینده معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۳

در ماه فوریه سال جاری میلادی (2021) اکانت Leaks Apple Pro در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرد که ایرپادز 3 که از لحاظ ظاهر و طراحی شباهت زیادی به ایرپادز پرو خواهد داشت، در ماه مارچ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد.

حال امروز شخصی با نام Kang در شبکه اجتماعی چینی Weibo مدعی شده است که نسل سوم ایرپادز اپل در تاریخ بیست و سوم مارچ مصادف با سوم فروردین ماه 1400 در کنار آیپد پرو جدید، رونمایی می‌شود.

بد نیست بدانید که ایرپادز 3 مانند نسخه پرو این محصول از قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) برخوردار نیست. اما تکنولوژی Spatial Audio را به همراه خواهد داشت که تا به امروز تنها ایرپادز پرو و ایرپادز مکس از آن پشتیبانی می‌کردند.

image

 

زبان طراحی ایرپادز 3 همان طور که اشاره شد، به ایرپادز پرو شباهت خواهد داشت و همین موضوع نیز باعث می‌شود تا کیفیت صدای خروجی آن تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کند. پیش بینی می‌شود که این محصول با قیمت 150 دلاری، در کنار محصولات جدید اپل در تاریخ 23 مارچ مصادف با سوم فروردین ماه سال آینده، در رویدادی رسمی و آنلاین به دنیای تکنولوژی معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)