خانهاخبار
اپل برای گسترش محتوای سرویس اپل تی‌وی پلاس با Imagine Entertainment قرارداد جدیدی امضا کرد

اپل برای گسترش محتوای سرویس اپل تی‌وی پلاس با Imagine Entertainment قرارداد جدیدی امضا کرد

اپل تی‌وی پلاس سرویس استریم فیلم و سریال اپل از کمبود محتوا رنج می‌برد و اپل تصمیم دارد با شرکت Imagine Entertainment قراردادی امضا کند تا بتواند محتوای بیشتری در سرویس خود ارائه کند.
۱۳۹۹/۱۲/۲۲

اپل بعد از راه اندازی سرویس استریم فیلم و سریال خود با بازاریابی گسترده و تخفیف‌های بی‌شمار سعی در جلب نظر کاربران دارد و اکنون خبر رسیده قرارداد جدیدی به همین منظور امضا کرده است. کوپرتینویی‌ها امروز با شرکت Imagine Entertainment قرارداد همکاری بسته‌اند که توسط رسانه‌ی Deadline این خبر منتشر شده است. درواقع اپل با شرکت‌های Imagine Entertainment، Ron Howard و Brian Grazer’s برای نگاه اولیه به فیلم‌های سینمایی به توافق رسیده‌اند.  

image

 

اپل حتی قبل از اینکه Zack van Amburg و Jamie Erlicht را از سونی به استخدام خود درآورد، در حال مذاکره با شرکت‌های یاد شده بود تا بتواند آن‌ها را برای هدایت اپل تی‌وی پلاس مجاب کند. هاوارد و گراتس به Deadline گزارش کرده‌اند که به جای قرارداد نگاه اولیه به فیلم‌ها،  با شرایط بسیار خوبی با اپل به توافق رسیده‌اند که اپل توافق خوب را رد کرده است. به موجب این قرارداد، همکاری دو شرکت در زمینه‌ی تولید فیلم‌های سینمایی گسترش می‌یابد. در راستای همکاری فیلم‌های مستند، سال گذشته Imagine  مستند Dads را در اپل تی‌وی پلاس منتشر کرده بود. در حال حاضر یک مستند نیز در زمینه‌ی سوپر مدل‌ها در حال تولید است که به زودی توسط اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد. مستندی دیگر با نام جشن ۷۰ سالگی Peanut’s نیز در حال تهیه است که در ماه‌های آینده از طریق اپل تی‌وی پلاس پخش می‌شود که آن هم توسط Imagine تولید می‌شود.

با قراداد نگاه اولیه، ابتدا پروژه‌های جدید Imagine به اپل منتقل می‌شود و با این کار کوپرتینویی‌ها می‌توانند عنوان را انتخاب کنند یا اجازه دهند که در بازارهای بیشتری عرضه شود. معمولا این مدل قراردادها براساس خط تولید آینده‌ی استودیو منعقد می‌شود، اما اپل هنوز هیچ فیلم خاصی را از Imagine نام نبرده است.  

image

اهالی کوپرتینو در حال افزایش سرمایه‌گذاری خود در زمینه‌ی فیلم‌های سینمایی هستند. ماه گذشته این شرکت قراردادی چندساله با Skydance برای نمایش انیمیشن منعقد کرد که شامل دو فیلم انیمیشن Luck و Spellbound بود. همچنین فیلم Sundance را با یک رکورد شکنی در قیمت دریافت کرد. مارتین اسکورسیزی نیز با اپل یک قرارداد سینمایی و تلویزیونی دارد که شامل Killers of the Flower Moon با بازی دیکاپریو و جسی پلمونز می‌شود.

اوایل سال جاری اپل اعلام کرد که در حال تولید فیلم حماسی Kitbag به کارگردانی ریدلی اسکات است. اکران فیلم‌های آینده از اپل تی‌وی پلاس دو فیلم Swan Song و The Sky is Everywhere را شامل می‌شود که توسط A24 تولید شده‌اند. یک فیلم بیوگرافی با محوریت داستان Tetris با بازی Taron Egerton با تازگی مرحله‌ی فیلم برداری را به پایان رسانده است و باید سال آینده شاهد عرضه‌ی آن از طریق اپل تی‌وی پلاس باشیم. تریلرهایی با بازی ویل اسمیت و ادریس البا نیز در دست ساخت هستند.  

فیلم Cherry نیز امروز برای نمایش روی سرویس استریم اپل قرار گرفت. این فیلم با بازی تام هالند ساخته شده و توسط برادران روسو کارگردانی شده است و بر تاثیرات جنگ روی سربازان جوان تمرکز دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)