خانهاخبار
شیائومی می میکس 4 پرو مکس به زودی و با نمایشگر تاشو از راه خواهد رسید

شیائومی می میکس 4 پرو مکس به زودی و با نمایشگر تاشو از راه خواهد رسید

به نظر می‌رسد شیائومی هم بالاخره قصد دارد یک گوشی با نمایشگر تاشو عرضه کند و چه سری بهتر از سری می میکس برای این ماجراجویی جدید شیائومی؟
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

مدت‌ها است که منتظر اولین گوشی شیائومی با نمایشگر تاشو هستیم اما به نظر می‌رسد این انتظار به زودی به سر خواهد رسید. Digital Chat Station به تازگی در یک گزارش، اطلاعات گوشی شیائومی می میکس 4 پرو مکس را منتشر کرده و اینطور که به نظر می‌رسد، این گوشی نمایشگر داخلی تاشو خواهد داشت. طراحی این گوشی تاشو مثل گلکسی زد فول 2 و یا هواوی میت X2 خواهد بود تا به این ترتیب این فرم از گوشی‌های تاشو، تبدیل به محبوب‌ترین فرم در بین تاشو‌ها لقب بگیرد.  

این گزارش Digital Chat Station ممکن است اشاره به همان گوشی پروتوتایپی داشته باشد که عکس‌های آن در ماه ژانویه سال جاری لو رفته بود. در آن تصاویر که در گالری زیر دوباره آن‌ها را منتشر کردیم، با فرم کلی دستگاه می‌توان آشنا شد. همچنین جدا از این عکس‌ها، در خبرها داشتیم که یک گوشی تاشو شیائومی با اسم کد M2011J18C در رگولاتوری TENNA در ماه فوریه دیده شده است. 

اما خب از طرف دیگر ممکن است مدل گفته شده، این گوشی نباشد که در گزارش Digital Chat Station به آن اشاره شده زیرا طبق گزارش‌های قبلی، امسال شیائومی سه مدل گوشی با نمایشگر تاشو به بازار عرضه خواهد کرد!

image

 

در مورد شیائومی می میکس 4 پرو مکس که احتمالا لقب طولانی‌ترین نام در بین گوشی‌های هوشمند هم خواهد گرفت، گفته شده که از نمایشگرهای شرکت China Star استفاده خواهد کرد. پنل تاشوی این نمایشگر احتمالا اندازه 8.03 اینچی خواهد داشت و نرخ تجدید آن هم یا 90 هرتزی و یا 120 هرتزی خواهد بود. نمایشگر بیرونی این گوشی نیز گفته شده اندازه 6.38 اینچی خواهد داشت.

Digital Chat Station در مدل دوربین‌های این گوشی هم صحبت کرده و گویا سنسور دوربین اصلی، اندازه بزرگ 1/1.28 اینچی خواهد داشت و سنسور سونی IMX700y استفاده خواهد شد. در کنار این دوربین، یک دوربین تله‌فوتو با لنز پریسکوپی و زوم 10 برابری اپتیکال هم حاضر خواهد بود. همچنین گفته شده باتری این گوشی نیز پرظرفیت خواهد بود از شارژر سریع هم پشتیبانی خواهد کرد اما جزئیات بیشتری درباره باتری اعلام نشده است. طبیعتا قیمت این گوشی هم بسیار بالا خواهد بود و لقب گران‌قیمت‌ترین گوشی شیائومی را به خودش اختصاص خواهد داد.

اگرچه پنل نمایشگر این گوشی را سامسونگ نمی‌سازد اما گفته شده سامسونگ در ساخت دیگر گوشی‌های تاشو شیائومی دخیل خواهد بود. گویا شیائومی یک گوشی دیگر با طراحی مشابه محصولی که تصاویرش را در بالا دیده‌ایم خواهد داشت که اندازه نمایشگر داخلی بیشتر از 8 اینچ خواهد بود. پنل آن گوشی را سامسونگ خواهد ساخت و گفته شده لایه رویی نمایشگر آن گوشی را هم تکنولوژی UTG سامسونگ فرا خواهد گرفت که درواقع همان شیشه بسیار باریکی است که روی گوشی‌های تاشو اخیر سامسونگ دیده‌ایم.

سومین گوشی تاشو شیائومی که امسال عرضه خواهد شد نیز گفته شده طراحی به سمت بیرون دارد که از این حیث شبیه به نسل اول هواوی میت X خواهد بود. شما درباره گوشی‌های تاشو و ورود شیائومی به این عرصه چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)