خانهاخبار
رندرهای خبری وان پلاس 9 و 9 پرو لو رفت

رندرهای خبری وان پلاس 9 و 9 پرو لو رفت

اولین تصاویر رندر خبری از دو گوشی وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو لو رفته که تمام جزئیات طراحی این گوشی‌ها را نشان می‌دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۲۱

امروز وب‌سیات WinFuture اولین تصاویر رندر خبری از دو گوشی جدید وان پلاس را منتشر کرد تا دیگر جای هیچ رویاپردازی برای ما باقی نگذارد. در این تصاویر می‌توانیم رنگ‌های مختلف و طراحی بخش پشتی دو گوشی وان پلاس 9 پرو و وان پلاس 9 معمولی را ببینیم. البته خود وان پلاس نیز که چند روزی است تاریخ 3 فروردین ماه را برای معرفی این گوشی اعلام کرده، بخش پشتی وان پلاس 9 پرو را در یک تیزر در حساب کاربری توییتر خود منتشر کرد اما حالا می‌توانیم رنگ‌های مختلف این گوشی را در زوایای مختلف ببینیم.

این رندرها با آن چیزی که وان پلاس در توییتر خود به اشتراک گذاشت، کاملا همخوانی دارند و به همین جهت می‌توانیم واقعی بودن آن‌ها را تایید کنیم. طبق آن چیزی که این تصاویر و شایعات تاکید می‌کنند، نمایشگر 6.7 اینچی وان پلاس 9 پرو دارای خمیدگی در دو طرف خواهد بود. نمایشگر 6.5 اینچی در مدل معمولی وان پلاس 9 نیز ظاهر کاملا تخت خواهد داشت و خبری از خمیدگی در آن نیست. 

image

 

همچنین یک خبر بد درباره مدل معمولی وان پلاس 9 این است که به گفته WinFuture، فریم دور این گوشی از جنس آلومینیوم نخواهد بود و در عوض فریم پلاستیکی دور تا دور این گوشی را فرا خواهد گرفت. تایید این موضوع از روی این عکس‌ها سخت است اما حداقل با توجه به تصویر بالا و نبود خط‌های آنتن روی فریم وان پلاس 9، گویا این موضوع حقیقت دارد. 

 

 

یک موضوعی که با این تصاویر تایید شده، این است که نام برند هاسل‌بلاد روی هر دو مدل نوشته شده که این یعنی حداقل مدل معمولی وان پلاس 9 هم در زمینه دوربین می‌تواند به اندازه برادر خود خوب باشد. هر دو گوشی از سنسور سونی IMX789 برای دوربین اصلی استفاده می‌کنند. در مورد دوربین الترا واید هم مدیرعامل این شرکت، Pete Lau، در توییتر خود تایید کرده که شاهد سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 خواهیم بود. جدا از سنسور، لنز این دوربین هم از نوع Free Form خواهد بود که در نتیجه اعوجاج‌های موجود در دورربین‌های الترا واید را نخواهد داشت.

جدا از دوربین‌ها، این تصاویر رندر رنگ‌بندی‌های جذاب این گوشی‌ها را هم نشان می‌دهد. مدل 9 پرو در رنگ‌های مشکی، سبز زیتونی و نقره‌ای متالیک دیده می‌شود که به نظر هر سه رنگ پوشش مات دارند. وان پلاس 9 معمولی هم در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش دیده می‌شود که به نظر مدل مشکی و بنفش پوشش براق دارند اما مدل آبی رنگ، پوشش مات دارد. شما درباره سری گوشی‌های وان پلاس 9 چه فکر می‌کنید؟ آیا این گوشی‌ها می‌توانند به محصولات موفقی برای وان پلاس تبدیل شوند؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)