خانهاخبار
فیت بیت Ace 3 جدیدترین دستبند سلامتی برای کودکان است

فیت بیت Ace 3 جدیدترین دستبند سلامتی برای کودکان است

فیت بیت Ace 3 با اضافه شدن ویژگی do not disturb و حالت پایش خواب، برای کودکان ۶ ساله و بالاتر ساخته شده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۰

 فیت بیت از سومین نسل دسبتند سلامتی Ace با اضافه کردن ویژگی do not disturb و Sleep Mode رونمایی کرد و به گفته فیت بیت، این دستبند برای کودکان ۶ ساله و بزرگتر است. فیت بیت Ace 3 که برای کودکان طراحی شده است، واچ فیس‌های انیمیشنی جدید و لوازم جانبی قابل شخصی سازی را با آن همراه کرده و ادعا می‌کند عمر باتری هشت روزه را نیز خواهد داشت. همچنین یک حالت swim-proof با گزینه‌های رنگی جدید ارائه می‌دهد.

علاوه بر بهبود دوام باتری،  Ace 3 دارای صفحه نمایشی روشن‌تر است که فیت بیت ادعا کرده ۲۰ درصد روشن‌تر است و از مودهای لطفا مزاحم نشوید و مود خواب نیز بهره‌مند است. واچ فیس‌های انیمیشنی جدید شامل بانی، گربه، مریخ و طرح‌های سفینه فضایی است و به پیشرفت بچه‌ها و رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک می‌کند. همچنین این اهداف به مرور تغییر کرده و و رشد می‌کند.  

image

فیت بیت Ace 3 برای کمک به بچه‌ها در ایجاد عادت‌های سالم و افزایش فعالیت بدنی طراحی شده است. همچنین به والدین اجازه می‌دهد تا میزان فعالیت کودک و ساعات خواب آن‌ها را رهیابی کنند. دستبند تناسب اندام فیت بیت به کودکان اجازه نمی‌دهد به شبکه اجتماعی برنامه‌ی فیت بیت، جایی که مردم عکس‌های تمرینشان را به اشتراک می‌گذارند، دسترسی داشته باشند. والدین برای استفاده از مدل‌های فیت بیت Ace برای کودکان ۱۲ سال به پایین باید حساب کاربری بسازند تا بتوانند از تمام قابلیت‌های آن بهره ببرند.

مانند مدل‌های قبلی، Ace 3 دارای گام شمار است، اما از پایش ضربان قلب برخوردار نیست. Ace 3 اهداف تناسب اندام و خواب را که برای کودکان مناسب است نشان می‌دهد و از همان اعلان‌های استاندارد برای مدل بزرگسالان در این نسخه استفاده می‌کند. اهداف مناسب برای فعالیت روزانه به نسبت ۶۰ دقیقه و تعداد گام‌های روزانه با ده هزار مقایسه می‌شود.  

image

فیت بیت Ace 3 با قیمت 79.99 دلار عرضه می‌شود. همچنین از اواخر تابستان بعدی با دو بسته جانبی مینیون‌ها عرضه خواهد شد که قیمت آن‌ها نیز 29.95 دلار است. این دستبند سلامتی از 25 اسفند برای پیش خرید آماده است و والدین می‌توانند آن را برای کودک خود سفارش دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)