خانهاخبار
برخلاف پرچمداران امروزی، وان پلاس 9 با شارژر عرضه خواهد شد

برخلاف پرچمداران امروزی، وان پلاس 9 با شارژر عرضه خواهد شد

خبرها می‌گویند که وان پلاس قرار نیست مسیر دیگر شرکت‌ها مثل اپل و سامسونگ و شیائومی را در راستای حذف شارژر برود و در بسته‌بندی پرچمداران جدید این شرکت، همچنان آداپتور شارژر وجود خواهد داشت.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

در کنار اعلام رسمی تاریخ معرفی محصول جدید وان پلاس، امروز شاهد تصویر جدیدی از این محصول هستیم که حاوی خبری خوش نیز برای خریداران آن خواهد بود. مسئولان وان پلاس تصمیم گرفته‌اند تا بر خلاف پرچمداران تولید شده توسط شرکت‌های دیگر، آداپتور شارژر را درون جعبه وان پلاس 9 قرار دهند.

Pete Lau، مدیرعامل وان پلاس، در وب‌سایت انجمن این برند رسما اعلام کرد که وان پلاس 9 به همراه آداپتور شارژر عرضه خواهد شد. همانطور که می‌دانید، شرکت‌های اپل و سامسونگ تصمیم گرفتند تا در جعبه پرچمداران جدید خود، یعنی خانواده آیفون 12 و گلکسی اس 21، تغییری را ایجاد کرده و آداپتور شارژر و هدفون را از درون جعبه این محصولات حذف کنند.

دلیل انجام چنین کاری نیز جلوگیری از آسیب بیشتر به محیط زیست اعلام شده و از طرف دیگر، آن‌ها اعلام کرده‌اند که بسیاری از کاربران، این آداپتورها را در منزل دارند  و دیگر نیازی به این قطعه سخت‌افزاری نخواهند داشت.

image

 

اما مسئولان وان پلاس در این مورد، استراتژی دیگری را اتخاذ کرده‌اند. همیشه یکی از مهم ترین قابلیت‌های محصولات وان پلاس، بهره گیری از شارژر کابلی پرسرعت بوده است و این موضوع نیز در سری وان پلاس 9 پرو تغییری نخواهد کرد. اعضای این خانواده به شارژ سریع 45 واتی مجهز خواهند بود و هیچ استثنایی در این زمینه وجود ندارد. به این ترتیب همراه بودن آداپتور شارژر درون جعبه این محصولات، یک خبر خوشحال کننده برای خریداران این سری از گوشی‌های وان پلاس خواهد بود.

در حالی که این روزها شایعات و حرف و حدیث‌های زیادی در مورد وان پلاس 9 در رسانه‌های خبری مطرح می‌شود، اما هنوز اطلاعات دقیق و موثقی در مورد آن‌ها در دسترس نیست. اما این اتفاق در آینده نزدیک مطمئنا روی خواهد داد.

سری وان پلاس 9 در تاریخ 23 مارچ مصادف با سوم فروردین ماه به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. آن‌ها همچنین با یک قرارداد سه ساله با کمپانی هاسلبلاد، مسئولیت تأمین لنزهای دوربین خود را بر دوش این شرکت گذاشته‌اند. انتظار داریم این همکاری با یکی از بزرگ‌ترین غول‌های دنیای عکاسی، به بهتر شدن کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری با گوشی‌های وان پلاس بیانجامد. شما درباره سری وان پلاس 9 پرو چه فکر می‌کنید؟ 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)