خانهاخبار
نوکیا G10 به عنوان اولین گوشی هوشمند گیمینگ نوکیا معرفی خواهد شد

نوکیا G10 به عنوان اولین گوشی هوشمند گیمینگ نوکیا معرفی خواهد شد

برند نوکیا از وقتی به تصاحب HMD Global در آمده، هیچ گوشی گیمینگی به بازار عرضه نکرده اما به نظر نوکیا G10 خواهد آمد تا این رویه را تغییر دهد.
۱۳۹۹/۱۲/۱۹

همان طور که می‌دانید، شرکت‌های نوکیا و HMD مدت‌هاست که در سکوت خبری به سر می‌برند و ظاهرا تمام توجه خود را روی محصول جدید خود با نام Nokia 8.3 5G معطوف کرده‌اند. اما این روزها شایعاتی در مورد تولید یک گوشی گیمینگ با برند نوکیا نیز به گوش می‌رسد که همین موضوع، بسیاری از اصحاب رسانه را به تعجب و شگفتی وا داشته است. اگر به خاطر داشته باشید، نوکیا با تولید N-Gage قدمی در این عرصه گذاشت، اما مدت هاست که خبری از این برند در حوزه گیمینگ شنیده نمی‌شود.

این دقیقا موضوعی است که در این مطلب قصد رسیدگی به آن را داریم. یکی از طرفداران برند نوکیا با نام NokiaPowerUser در آخرین اظهارات خود به این موضوع اشاره کرده است که محصول مبتنی بر گیمینگ نوکیا با شماره ساخت TA-1334 شناخته می‌شود و برخی اطلاعات در مورد آن را نیز اعلام کرده است.

ظاهرا این گوشی هوشمند با نام Nokia G10 به بازار عرضه خواهد شد و از نمایشگر 6.4 اینچی، پردازنده هشت هسته‌ای و دوربین  48 مگاپیکسلی بهره‌مند است. البته این موارد، اطلاعات خاصی در اختیار ما قرار نمی‌دهد. چرا که اغلب تراشه‌های موجود در دنیای امروزی، هشت هسته‌ای بوده و به این ترتیب نمی‌توان آنچنان که باید و شاید روی این مورد حساب باز کرد.

image

 

نوکیا در طی سال‌های اخیر، معمولا به تولید گوشی‌های میان‌رده مشغول بوده. اما ظاهرا آن‌ها قصد دارند تا تنوع محصولات خود را گسترش دهند. مطمئنا گوشی هوشمند گیمینگ جدید نوکیا، برای رقابت با Legion Phone Dual یا ROG Phone 5 عرضه نخواهد شد و به جای آن، تنها برای گسترش تنوع محصولات نوکیا روانه بازار می‌شود تا آن‌ها سهمی از بازار گیمینگ را نیز به خود اختصاص دهند.

نوع شخصیت محصول جدید نوکیا برای عرض اندام در قامت یک محصول گیمینگ هنوز مشخص نیست، اما امکانات سخت‌افزاری زیر برای آن پیش بینی شده است:

  • بلندگوی دوگانه
  • نمایشگر مجهز به نرخ نوسازی 120 هرتزی و Game Booster
  • آپشن‌های مختلف برای اسکرین ریکورد

از آن جا که نوکیا چند وقتی است در سکوت کامل خبری به سر می‌برد، باید منتظر بمانیم و ببینیم که این سکوت مربوط به آرامش قبل از طوفان است، یا خیر. همچنین از آن جا که گواهی‌های مختلف برای محصول جدید نوکیا با شماره ساخت TA-1334 در حال صادر شدن است، لذا به نظر می‌رسد که رفته رفته به موعد رونمایی از این گوشی هوشمند جدید نزدیک می‌شویم. شما درباره گوشی‌های نوکیا چه فکر می‌کنید؟ آیا این برند و HMD می‌توانند در بازار داغ گوشی‌های گیمینگ موفقیتی به دست بیاورند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)