خانهاخبار
گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد

گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ اکتیو ۴ در ماه‌های آینده معرفی خواهند شد

شایعات جدید از معرفی ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ اکتیو 4 در ماه‌های آینده خبر می‌دهند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

شایعات  در مورد ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ که قرار است در سال 2021 عرضه شوند در حال افزایش است و طبق اطلاعات جدیدی که در رسانه‌ها منتشر شده ، گلکسی واچ اکتیو 4 و گلکسی واچ 4 در نیمه‌ی اول سال 2021 معرفی خواهند شد. Ice Universe، افشاگر مشهور، در حساب کاربری خود در توییتر نوشته است که هر دو مدل در سه ماهه دوم سال 2021 معرفی می‌شوند. او در حساب کاربری خود به نام دقیق دو مدل اشاره کرده و گفته هردوی آن‌ها در ماه آوریل، می یا ژوئن معرفی می‌شوند.

اطلاعات بیشتری نمی‌توان از این توییت به دست آورد، اما یک نکته‌ حائز اهمیت در این میان وجود دارد و آن اینست که ساعت گلکسی واچ 3 را ماه آگوست سال پیش دیده بودیم. این یعنی نسخه جدید این ساعت در کمتر از یک سال عرضه می‌شود که در نوع خود جالب است. همچنین گلکسی واچ اکتیو 3 نیز نداشته‌ایم و این یعنی سامسونگ می‌خواهد از گلکسی واچ اکتیو 2، مستقیما سراغ واچ اکتیو 4 برود. البته سامسونگ برای یکسان سازی نام محصولاتش یک بار دیگر هم با پریدن از گلکسی نوت 5 به نوت 7، این کار را تکرار کرده بود.

 

image

اگر این روند ادامه پیدا کند سیستم شماره گذاری ساعت‌های هوشمند سامسونگ راحت‌تر می‌شود و کاربران کمتر دچار سردرگمی می‌شوند. یک ساعت هوشمند پرچمدار وجود دارد و یک مدل اسپورت نیز با قمیت مناسب‌تر و با نام اکتیو که کاربرانی که دنبال مدل ارزان‌تر و مشخصات خوب می‌روند می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

سامسونگ مستقیما از گلکسی واچ به گلکسی واچ 3 رفت و در عین حال با واچ اکتیو 2 به نوعی جای خالی Galaxy Watch 2 را پر کرد. حالا به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت متوجه شده‌اند که این شیوه نام‌گذاری برای کاربران، روزنامه نگاران و مصرف کنندگان نهایی گیج کننده است و سعی در حل این مشکل دارند. همچنین در چند وقت اخیر شایعات بسیاری از کنار گذاشته شدن تایزن و استفاده از Wear OS نیز شنیده شده و حتی اسنادی هم برای تایید این موضوع به رسانه‌ها راه پیدا کرد.

البته سامسونگ با تایزن به خوبی توانسته در میان کاربران جا باز کند. این شرکت تا به امروز ویژگی‌های بسیاری را به ساعت‌های خود اضافه کرده و حتی توانسته نظر منتقدان را نیز به خود جلب کند. کنار گذاشتن تایزن که عملکرد مناسبی روی ساعت‌های هوشمند سامسونگ داشته کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما در نهایت باید دید مشکلات موجود سر راه توسعه‌ی آن و ساختن اپلیکیشن برای آن سد راه سامسونگ خواهد شد یاخیر.  

image

اگر پیش بینی‌ها درست باشد، باید ظرف سه ماه آینده شاهد رونمایی رسمی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ باشیم. با فرض اینکه اپل به برنامه هرساله‌ خود پایبند باشد، گلکسی واچ ۴ سه ماه قبل از عرضه‌ی اپل واچ سری ۷ رونمایی و عرضه خواهد شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)