خانهاخبار
عضو جدید خانواده شیائومی Mi 10S در هفته جاری معرفی خواهد شد

عضو جدید خانواده شیائومی Mi 10S در هفته جاری معرفی خواهد شد

خانواده Mi 10 از گوشی‌های شیائومی همچنان عضو می‌پذیرد و جدیدترین گوشی اضافه شده به آن، شیائومی می 10 اس خواهد بود.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸

تا به امروز خانواده می 10 شیائومی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. بیشتر محصولات این خانواده با مشخصات گوشی‌های پرچمدار، از قدرت بالایی برخوردارند و از طرف دیگر، خط تولید سری Mi 10T نیز با تولید محصولاتی مقرون به صرفه، سلایق افراد علاقمند به این گوشی‌های هوشمند را هدف گرفته‌اند. در نهایت اسمارت فون Mi 10i با قیمت 300 دلاری نیز توانست اشخاصی که علاقه به پرداخت هزینه زیاد برای خرید گوشی هوشمند ندارند را راضی نگه دارد. حالا مسئولان شیائومی تصمیم گرفته‌اند تا محصولی دیگر را به این سری اضافه کنند.

مدیران این برند قصد دارند تا در تاریخ دهم مارچ مصادف با بیستم اسفند ماه، از گوشی Mi 10S در کشور چین رونمایی کنند. این رویداد با انتشار پوستر زیر در شبکه اجتماعی چینی Weibo رسما اعلام شد. همچنین با این پوستر، اولین تصویر از بخش پشتی این گوشی و دوربین‌های چهارتایی آن نیز منتشر شده است.

image

 

آنطور که روی ماژول دوربین این گوشی در تصویر بالا نوشته شده، گوشی هوشمند Mi 10S شیائومی از سنسور 108 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد. همچنین استفاده از تراشه اسنپدراگون 870 در این اسمارت فون نیز توسط شیائومی تایید شده است. بد نیست بدانید که این پردازنده اخیرا روی Redmi K40 معمولی نیز قرار گرفته بود.  

البته این گوشی چندی پیش در رگولاتوری کشور چین هم به ثبت رسیده بود که به واسطه آن، برخی مشخصات سخت‌افزاری مثل اندازه نمایشگر و حجم باتری لو رفته بود. در شیائومی Mi 10S با نمایشگر 6.67 اینچی روبرو خواهیم بود و یک باتری 4680 میلی‌آمپری هم در زیر نمایشگر آن قرار خواهد داشت. همچنین این باتری پرظرفیت از شارژر سریع 33 واتی شیائومی هم پشتیبانی می‌کند.

مدتی بعد از لو رفتن این اطلاعات، مدیران شیائومی هم تأیید کردند که گوشی هوشمند Mi 10S به سیستم صوتی Harman Kardon مجهز خواهد بود. تیزر تصویری این گوشی هوشمند نشان دهنده این است که محصول جدید این کمپانی چینی، در سه رنگ سیاه، سفید و آبی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

از نظر قیمت، حساب کاربری Digital Chat Station در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد که اسمارت فون یاد شده، با قیمت 3500 یوآن چین (حدود 540 دلار) همراه خواهد بود که از این نظر، به Mi 10T در هنگام عرضه شباهت خواهد داشت.

هنوز مشخص نیست آیا Mi 10S پس از در دسترس قرار گرفتن در کشور چین، به صورت جهانی نیز عرضه خواهد شد یا خیر. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم مسئولان شیائومی، چه آینده‌ای را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته‌اند. البته بعید نیست در مدت کوتاهی شاهد پیدا شدن این گوشی در بازار کشورمان هم باشیم. شما درباره چنین محصولی چه فکر می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)