خانهاخبار
ابزار جدید اپل انتقال تصاویر به Google Photos را بسیار آسان می‌کند

ابزار جدید اپل انتقال تصاویر به Google Photos را بسیار آسان می‌کند

اپل با طراحی و انتشار یک ابزار جدید، امکان انتقال آسان‌تر تصاویر به گوگل فوتوز را برای کاربرانش فراهم کرده است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷

به گزارش CNBC، کوپرتینویی‌ها به تازگی با طراحی ابزار جدیدی، امکان انتقال تصاویر یا ویدئوها از اپلیکیشن Photos در iOS به Google Photos را بسیار آسان کرده‌اند. اگر قصد مهاجرت از آیفون به گوشی هوشمند اندرویدی را دارید، این وسیله به شما کمک می‌کند تا تصاویر و ویدئوهای خود را به آسانی به گوشی هوشمند جدیدتان انتقال دهید.

اگر تا به حال از Google Photos استفاده نکرده‌اید، باید بگوییم بسیاری از امکانات اپلیکیشن Photos اپل در این نرم‌افزار نیز گنجانده شده است. البته بد نیست بدانید که انتقال تصاویر و ویدئوها از فوتوز اپل به گوگل فوتوز در لحظه انجام نشده و بسته به حجم فایل‌های شما، ممکن است تا یک هفته نیز به طول بیانجامد.

به کمک این ابزار شما همچنین می‌توانید فایل‌های موجود در آیکلاد اپل را به حافظه ابری Google One انتقال دهید. میزان ظرفیت و هزینه اشتراک آن‌ها روی هر دو سرویس به یک اندازه است، اما گوگل یک سرویس 10 ترابایتی برای اشتراک ماهانه را برای کاربران در نظر گرفته است که در آیکلاد، از این خدمت خبری نیست. برای بهره‌مندی از این سرویس، باید ماهانه 49.99 دلار بپردازید.

image

 

برای انتقال تصاویر یا ویدئوها از Photos اپل به گوگل فوتوز، باید وارد بخش Privacy وب‌سایت اپل شده و با اطلاعات خود، وارد اکانت‌تان شوید. گزینه Request to transfer a copy of your data را انتخاب کنید. لیستی از تصاویر و ویدئوهای موجود به همراه حجم آنها به نمایش گذاشته خواهد شد. در قسمت Choose where you’d like to transfer your photos گزینه Google Photos را انتخاب نمایید. از آن جا که این مورد تنها گزینه قابل انتخاب خواهد بود، لذا کار شما بسیار آسان است. رو دو گزینه video و pictures نیز کلیک کنید و Continue را انتخاب کنید. هشداری به نمایش گذاشته خواهد شد و به شما یادآور می‌شود که در صورت عدم موجود بودن فضای کافی، تصاویر و ویدئوها انتقال پیدا نخواهند کرد که باید برای تأیید این موضوع، روی Continue کلیک کنید.

اپل در وب سایت خود به این موضوع اشاره کرده است که عملیات انتقال تصاویر و ویدئوهای شما بین 3 تا 7 روز زمان خواهد برد و به این ترتیب، در طول زمان یاد شده موارد انتخاب شده به صورت کامل به محل جدید خود منتقل می‌شوند. طولانی بودن این پروسه نیز به دلیل اطمینان از انتقال صحیح آن‌ها خواهد بود.

پس از این موضوع، باید وارد اکانت گوگل خود شده و به اپل، امکان دسترسی به کتابخانه Google Photos را بدهید. برای این موضوع عبارت Confirm Transfer را انتخاب کنید. پس از پایان عملیات، می‌توانید تصاویر و ویدئوهای خود را روی اکانت گوگل و سرویس گوگل فوتوز در اختیار داشته باشید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)