خانهاخبار
آیفون تاشو سال 2023 معرفی خواهد شد

آیفون تاشو سال 2023 معرفی خواهد شد

اگر منتظر رونمایی از آیفونی با نمایشگر تاشو هستید، باید حداقل دو سال دیگر منتظر بمانید.
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

کوپرتینویی‌ها در نظر دارند که تا دو سال آینده، یعنی در سال 2023، از آیفون با نمایشگر تاشو رونمایی کنند. مینگ چی کو، تحلیل‌گر سرشناس دنیای اپل معتقد است که در سال 2023، چنین اتفاقی بالاخره روی خواهد داد و آیفون با نمایشگر تاشو به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

آیفون با نمایشگر تاشو در صورتی که با تأخیر یا کنسل شدن پروژه روبرو نشود، از نمایشگر 7.5 یا 8 اینچی برخوردار خواهد بود. به این ترتیب به نظر می‌رسد که این محصول، به قصد رقابت با گلکسی زد فولد عرضه خواهد شد و مستقیما با این گوشی رقابت خواهد کرد.

پیش‌تر خبرگزاری‌های بلومبرگ و The Elec گزارش کرده بودند که کوپرتینویی‌ها در حال کار روی گوشی هوشمند با نمایشگر منعطف خود هستند، اما تاریخ دقیقی برای رونمایی از آن اعلام نکرده بودند. اما حالا گزارش جدید مینگ چی کو، مهر تأییدی روی سخنان منابع خبری یاد شده زده است.

در زمینه قابلیت‌ها و ویژگی‌های اختصاصی که برای آیفون تاشو در نظر گرفته شده، تا به امروز فقط پشتیبانی از قلم اپل پنسل را شنیده‌ایم. اما طبیعتا اپل ویژگی‌های دیگری را هم برای این محصول در نظر خواهد گرفت.

image

 

یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه برای آیفون 11 هم از راه خواهد رسید

جدا از اطلاعاتی که مینگ چی کو از آیفون تاشو در گزارش خود آورده، او در پایان به گوشی جایگزین برای آیفون 11 هم اشاره کرده است. آیفون 11 در سال 2020 لقب پرفروش ترین گوشی هوشمند را به خود اختصاص داد. در سال جاری نیز احتمالا با توجه به کاهش قیمتی که نسبت به پارسال داشته، همچنان رکورد فروش خوبی خواهد داشت.

اما خب آنطور که مینگ چی کو در گزارش اخیر خود آورده،  آیفون 11 در سال 2022 به پایان کار خود می‌رسد و اپل تولید آن را متوقف خواهد کرد. به نظر می‌رسد که در نیمه اول سال 2023، اپل جایگزینی با همان زبان طراحی، فیس آیدی و قابلیت 5G عرضه خواهد کرد.

آقای مینگ چی کو پیش بینی کرده است که مدل یاد شده، با قیمتی کمتر از 600 دلار عرضه شده و به نظر می‌رسد که می‌توان آن را نسخه سوم از آیفون SE دانست که طبق اخبار و شایعات، پیش بینی شده بود که این محصول در سال جاری میلادی معرفی می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)