خانهاخبار
ساعت‌های هوشمند رد مجیک به طور رسمی معرفی شدند

ساعت‌های هوشمند رد مجیک به طور رسمی معرفی شدند

شرکت نوبیا امروز از ساعت هوشمند رد مجیک رونمایی کرد که با قیمت مقرون به‌صرفه همراه است.
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

در کنار سری جدید رد مجیک 6، روز گذشته شرکت نوبیا ساعت رد مجیک 6 را هم معرفی کرد. این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش سنتی گرد استفاده می‌کند که اندازه‌ای برابر 1.39 اینچ دارد. پنل نمایشگر که از نوع OLED است، وضوحی برابر با 454 در 454 پیکسل دارد. ساعت Red Magic در 5 رنگ و با دو مدل بند عرضه خواهد شد. بندهای این ساعت خوش قیمت از نوع سیلیکونی یا چرمی خواهد بود که بسته به انتخاب مشتریان است.  

image

ساعت‌های رد مجیک نوبیا که تنها 30 گرم وزن دارند، می‌توانند 15 روز شارژدهی باتری داشته باشد که در نوع خود بسیار خوب است. این ساعت از GPS داخلی هم بهره می‌برد و حسگر ضربان قلب و رهیابی خواب نیز در آن گنجانده شده است. امکان پایش 16 فعالیت ورزشی نیز در ساعت هوشمند رد مجیک در نظر گرفته شده است. همچنین بدنه این ساعت مثل بیشتر ساعت‌های هوشمند دیگر، در برابر آب و گرد و غبار هم مقاومت دارد.  

نسخه‌ی اسپرت با بند سیلیکونی از 92 دلار شروع می‌شود، در حالی که نسخه‌ی بند چرمی که ظاهر ظریف‌تری نیز دارد از قیمت 108 دلار شروع می‌شود. فروش این ساعت‌ها از 11 مارس در چین آغاز می‌شود و انتظار می‌رود استقبال خوبی از آن‌ها شود. فعلا خبری مبنی بر عرضه‌ی جهانی این ساعت‌ها در دست نیست و اینکه آیا اصلا برای عرضه‌ی جهانی برنامه‌ای دارد یا خیر، اما با توجه به قیمت مناسب آن‌ها اگر در بازارهای جهانی عرضه شود انتظار می‌رود فروش خوبی را نصیب شرکت سازنده کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)